1. خانه
  2. اخبار
  3. دومین جشنواره عکس نماز و نیایش برگزار می‌شود

دومین جشنواره عکس نماز و نیایش برگزار می‌شود

ستاد مرکزی اقامه نماز با مشارکت خانه عکاسان ایران و دیگر دستگاههای فرهنگی هنری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز دومین جشنواره عکس نماز و نیایش را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره در سه بخش عکاسی روایی مستند، عکاسی خلاقه و آماتور با داوری رسول اولیازاده، محمد ستاری، علیرضا کریمی صارمی، امیرعلی جوادیان و افشین شاهرودی برگزار خواهد شد.

بخش عکاسی خلاقه به تصاویری که به شکل تجربی یا انتزاعی به موضوع نماز و اثرات آن پرداخته باشد اختصاص دارد. در بخش روایی مستند و خلاقه به سه برگزیده مبلغ هفت، شش و پنج میلیون ریال کمک‌هزینه حج عمره و به نفرات چهارم تا دوازدهم هزینه رفت و برگشت به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

در بخش آماتوری عکاسان غیر حرفه‌ای می‌توانند با موضوع‌های مرتبط با نماز و مسائل مربوط به آن شرکت کنند. در این بخش به نفرات اول تا دوازدهم هزینه رفت و برگشت به مشهد اهدا می‌شود. شرکت در جشنواره برای همه عکاسان آزاد است و می‌توان در هر بخش هشت قطعه عکس ارسال کرد.

مهلت شرکت در دومین جشنواره عکس نماز و نیایش پایان آذرماه است و نمایشگاه 25 دی‌ماه در محل خانه عکاسان ایران برپا می‌شود. علاقمندان آثار خود را به تهران، تقاطع حافظ و سمیه، حوزه هنری ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با ۸۸۹۱۸۲۹۴، ۸۸۸۹۲۰۱۰ و 88896666 تماس بگیرند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست