1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره عکس راهیان نور در لاهیجان برگزار می شود

جشنواره عکس راهیان نور در لاهیجان برگزار می شود

مسئول کمیته مطالعات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان، از دریافت بیش از ۱۲۰۰ قطعه عکس به نخستین جشنواره استانی عکس راهیان نور خبر داد.

جشنواره عکس راهیان نور در لاهیجان برگزار می شود

طاها بخشی نژاد در گفتگو با " پایگاه عکس چیلیک " اظهار داشت: جشنواره عکس راهیان نور با این تفصیل برای نخستین بار است که در منطقه لاهیجان  استان گیلان برگزار می شود و هدف از اجرای آن، اشاعه فرهنگ پایداری و مقاومت بین اقشار جامعه به واسطه بیان تصویری به ویژه هنر عکاسی است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، تصریح کرد: این تعداد عکس، توسط ۵۰۰ زائر علاقمند به هنر عکاسی در اردوهای راهیان نور در جشنواره به ثبت رسیده است.

دبیر جشنواره عکس راهیان نور گیلان، با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره عکس راهیان نور، ۳ خرداد سال جاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برگزار می شود، تاکید کرد: در این همایش از سه عکاس برگزیده با اهدای لوح تقدیر و تقدیم جوایزی تجلیل خواهد شد.

بخشی نژاد، همچنین از برپایی کارگاه آموزشی با حضور رئیس انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و هیات همراه در دوم خرداد ۱۳۸۹، خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی از برنامه های جنبی جشنواره عکس راهیان نور است.
وی افزود: داوری عکس های ارسالی به جشنواره راهیان نور، توسط اساتید عکاسی دفاع مقدس آقایان: سیدعباس میرهاشمی، محمدحسین حیدری، محمود بدرفر، یوسف گرامی و فرهاد سلیمانی انجام می شود.
مسئول کمیته مطالعات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان، در انتهای صحبت خود با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس راهیان نور در این استان، بیان کرد: نمایشگاه عکس های منتخب ارسالی به جشنواره عکس راهیان نور از ۳ تا ۱۴ خرداد در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست