1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره “فتح بزرگ خرمشهر” برگزار می‌شود

جشنواره “فتح بزرگ خرمشهر” برگزار می‌شود

جشنواره "فتح بزرگ خرمشهر"با هدف تجلیل از فعالان رسانه ای و هنری فتح خرمشهر عصر فردا در فرهنگسرای پایداری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه" جشنواره فتح بزرگ خرمشهر" به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و با حضور خبرنگاران، گزارشگران و مسئولان کشوری و لشکری فردا چهارشنبه ۵ خرداد در فرهنگسرای پایداری برپا می شود.

دکتر موسی مهدوی دبیر این جشنواره با اعلام این خبر گفت: هیأت داوران در ۴ گروه فیلم، عکس و رسانه های مجازی با مطالعه و بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، ۳۳ اثر در بخشهای فیلم مستند، انیمیشن، عکس، مقاله، گفتگو، خبر و گزارش خبری را واجد شرایط تقدیر دانست.
 
عضو شورای مرکزی کانون خبرنگاران پایداری، آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره را خوب توصیف کرد و افزود: این آثار از لحاظ کمی و  کیفی مطلوب بوده و در بخش فیلم کوتاه امیدوارکننده است.
 
وی تأکید کرد: دفاع مقدس بر تارک تاریخ ایثار و شهادت و پایداری ملت ایران می درخشد؛ اینک نیز پس از ۳۰ سال پایداری، خبرنگاران و خون نگاران در برابر شهیدان احساس مسئولیت کرده و به نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس می پردازند تا این میراث ماندگار را به نسل آینده هدیه دهند.
 
مهدوی برگزاری جشنواره های تخصصی در حوزه دفاع مقدس را از جمله برنامه های آینده کانون خبرنگاران پایداری اعلام کرد و گفت: در نظر است فعالیتهای مکتوب ادارات، یگانهای مختلف نیروهای مسلح، سازمانها و نهادها، مساجد و دانشگاه ها در حوزه دفاع مقدس نیز مورد تقدیر قرار گیرد.
 
دبیر جشنواره" فتح بزرگ خرمشهر" در پایان اعلام کرد: در آینده مجموعه آثار برگزیده جشنواره هایی که توسط کانون خبرنگاران دفاع مقدس و پایداری برگزار می شود به صورت مجموعه کتب و لوح فشرده منتشر و در اختیار شرکت کنندگان و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست