1. خانه
  2. اخبار
  3. چهارمین جشنواره استانی فیلم و عکس در خرمشهر برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره استانی فیلم و عکس در خرمشهر برگزار می‌شود

دبیر جشنواره فیلم و عکس خرمشهر گفت: چهارمین جشنواره استانی فیلم و عکس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان برگزار می‌شود.

حسین ذوالفقاری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در خرمشهر افزود: به‌مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر هرساله جشنواره فیلم و عکس استان خوزستان در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: در سال‌ جاری نیز این جشنواره در چهارمین دوره خود و در ۴ بخش فیلم و عکس از روز ۲۳ ماه ‌جاری به‌مدت سه روز برگزار خواهد شد.
دبیر جشنواره فیلم و عکس خرمشهر ادامه داد: در هر جشنواره آثار فیلم‌سازان یکی از استان‌های کشور برای مرور به اجرا گذاشت می‌شود و در جشنواره امسال نیز آثار هنرمندان و فیلم‌سازان استان اصفهان اکران خواهد شد.
ذوالفقاری تصریح کرد: بخش دیگر این جشنواره، برگزاری مسابقات فیلم کوتاه است که که در قالب فیلم‌های مستند و ۱۰۰ ثانیه با موضوعات کارون، آداب و سنن مردم خوزستان و آزاد برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: همچنین اکران فیلم به‌صورت رایگان در سینما نخل خرمشهر برنامه دیگری است که برای شهروندان خرمشهری در طول برگزاری جشنواره فیلم و عکس اجرا می‌شود.
دبیر جشنواره فیلم و عکس خرمشهر خاطرنشان‌کرد: مسابقه عکس نیز با موضوعات مشابه فیلم بوده و عکاسان باید آثار مستند خود را تا بیستم ماه جاری به ستاد جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر ارسال کنند.
ذوالفقاری با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عکاسان سراسر استان آزاد است، افزود: شرکت‌کنندگان باید حداقل پنج قطعه عکس را در رابطه با موضوعات جشنواره ارسال کنند.
وی از پرپایی نمایشگاه عکس در خرمشهر نیز خبر داد و گفت: در طول برگزاری این جشنواره نمایشگاه عکس نیز در نگارخانه شهریار برپا خواهد شد و در آن آثار منتخب و برتر به نمایش گذاشته می‌شوند.
دبیر جشنواره فیلم و عکس خرمشهر اظهار داشت: آیین اختتامیه این جشنواره در روز ۲۵ برگزار و در آن از نفرات و آثار برتر هر بخش با اهدای لوح، تقدیر خواهد شد.
ذوالفقاری با بیان اینکه این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر، کانون فیلم و عکس و منطقه آزاد برگزار می‌شود از شهروندان خواست تا در این جشنواره که برای خرمشهر و مردم آن برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست