1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس با موضوع آب برگزار می‌شود

جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس با موضوع آب برگزار می‌شود

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم، ‌فیلمنامه و عکس با موضوع آب و با عنوان "آب در قاب" در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت آب و فاضلاب استان تهران در راستای منویات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف از سوی ایشان، به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی به پرداختن به موضوع آب و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب، ارتقای سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی آب و دست‌یابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه، نخستین جشنواره بین‌المللی "آب در قاب" را برگزار می‌کند.

این جشنواره در دو بخش ملی فیلم‌های داستانی و فیلمنامه و دو بخش بین‌المللی فیلم‌های مستند و عکس و در هشت زیر گروه برگزار می‌شود. علاوه بر جوایز نفرات برگزیده، با انتخاب ترکیبی از داوران بخش‌های فیلم داستانی و فیلمنامه و مطابق با سیاست‌های جشنواره، تا سقف یک میلیارد ریال از فیلمنامه‌های منتخب، حمایت تولید صورت می‌گیرد.

آئین اختتامیه این جشنواره در خردادماه سال آینده و همزمان با روز بهینه‌سازی مصرف برگزار می شود، فراخوان و تبلیغات جشنواره از هفته آینده در نشریات و پایگاه‌های اینترنتی معتبر منعکس می‌شود. جشنواره بین‌المللی "آب در قاب" به همت شرکت آب و فاضلاب استان تهران و با مشارکت وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،‌ معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه یک سیما و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست