1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس هدیه تهرانی با موضوع آب برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس هدیه تهرانی با موضوع آب برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه عکس هدیه تهرانی بازیگر سینمای ایران روز ۱۷ آذرماه در خانه هنرمندان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سه ماه گذشته تعدادی از هنرمندان برجسته سینما و هنرهای تجسمی این بازیگر سینمای ایران را که مدتی فعالیت خود را در این حوزه کنار گذاشته بود یاری دادند تا این نمایشگاه عکس را با موضوع آب در خانه هنرمندان برگزار کند.

در این نمایشگاه وی ۸۰۰ عکس با این موضوع را برای بازدید علاقمندان جمع آوری کرده است. هدیه تهرانی هم اکنون مشغول بازی در فیلم سینمایی "هفت دقیقه به پاییز" به کارگردانی علیرضا امینی است. بازی وی به تازگی در این پروژه آغاز شده است. این اولین حضور وی پس از چند سال دوری از سینما است.

این هنرمند سینما در مدتی که همکاری خود را با سینما قطع کرده بود بیشتر به کار طراحی داخلی مشغول بوده و در همین ارتباط نمایشگاههای متعدد در زمینه زیور آلات برگزار کرده است.

البته وی در کنار بازیگری، طراحی صحنه و لباس را نیز انجام می‌دهد و دو سال پیش طراحی صحنه نمایش "یرما" در جشنواره تئاتر فجر حضور داشت.

برگزاری نمایشگاه عکس اتفاق جدیدی است که از مدتی پیش در میان هنرمندان به خصوص بازیگران سینما آغاز شده است. پیش از این عباس کیارستمی، رضا کیانیان، ناصر تقوایی، حامد بهداد، نیکی کریمی، لاله اسکندری  و… نیز چنین نمایشگاههای برگزار کرده اند.

گویا تعدادی از تابلوهای عکس‌های هدیه تهرانی به دلیل ویژگی‌‌های تصویری و همچنین عنوان و امضای وی قبل از شروع این نمایشگاه پیش فروش شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست