1. خانه
  2. اخبار
  3. خبرگزاری شبستان برای انعکاس اخبار دینی ضروری می باشد

خبرگزاری شبستان برای انعکاس اخبار دینی ضروری می باشد

استان ها: معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهار داشت: خبرگزاری شبستان برای انعکاس اخبار دینی و مذهبی ضروری می باشد.

سید حسین ناظرمعاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری شبستان از اصفهان، با اشاره به اینکه خبرگزاری شبستان به عنوان خبرگزاری تخصصی حوزه دین باید اخبار دینی و مذهبی را منعکس کند افزود: این خبرگزاری از نظر محتوایی بسیار فعال است و امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت بیشتر این رسانه باشیم.

وی اظهار داشت: در استان اصفهان برای تولید اخبار مذهبی و دینی وجود یک بانک اطلاعاتی واحد ضروری می باشد و خبرنگار خبرگزاری شبستان باید خود نیز دینی باشد تا بتواند اخبار دینی و مذهبی را منعکس کند.

سید حسین ناظر عوامل موفقیت در خبرنگاری را علاقه، آموزش ، کار عملی و انسجام صنفی دانست که از این عوامل علاقه را مهم ترین عامل عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار باید نسبت به گرایش های مختلف سیاسی بی تفاوت باشد خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید همیشه از تجربه، آگاهی و دانش پیشکسوتان حوزه خبر استفاده کنند.

گفتنی است اخبار تولیدی خبرگزاری شبستان نمایندگی استان اصفهان به صورت روزانه در بخش اخبار مربوط به خبرگزاری های صدا و سیما مرکز اصفهان پخش می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست