1. خانه
  2. اخبار
  3. در اختتامیه نمایشگاه عکس کتیبه از استاد حسین پرتوی تقدیر شد

در اختتامیه نمایشگاه عکس کتیبه از استاد حسین پرتوی تقدیر شد

همزمان با ایام اربعین حسینی، آیین اختتامییه نمایشگاه عکس " کتیبه " در شهر تبریز برگزار شد.
در این مراسم که با حضور عکاسان صاحب اثر در این مجموعه و سردار پورجمشیدیان و تنی چند از مسئولین فرهنگی هنری استان همراه بود، از استاد حسین پرتوی به واسطه ثبت عکس بیعت همافران با امام(ره) در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، به پاس یک عمر تلاش موثر در حوزه عکاسی و ثبت این عکس سرنوشت ساز در بلوغ زودهنگام پیروزی انقلاب اسلامی، تقدیر و با آرزوی سلامتی و ادای احترام به ایشان، هدیه ای به این عکاس در بستر تخصیص یافت.

در اختتامییه نمایشگاه عکس کتیبه از استاد حسین پرتوی تقدیر شد

در ادامه این مراسم، نشستی کارگاهی آموزشی نیز برگزار شد که ضمن تقدیر از آثار عکاسان نمایشگاه عکس " کتیبه "، به بحث و گفتگو با عکاسان گذشت و در ادامه به موضوع " زیبایی شناسی عکس های آئینی " توسط استاد کمال شب خیز پرداخته شد.

در پایان این مراسم از طرف انجمن عکاسی بسیج هنرمندان استان آذربایجانشرقی به عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه لوح سپاس و یک جلد کتاب عکس انقلاب به روایت اکبر ناظمی اهدا گردید.

عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه عبارت بودند از:
یوسف اکبری پابندی، محمدرضا امتنانی، محسن بایرام نژاد، حسین جاودانی، فرید حسن پور، مقصود سامع سردرودی، احد سبحانی، هوشنگ صباغ شمس، وحدت صدرمحمدی، فرهاد طالبی چایچی، هادی فائزی، رامین فرزبود، رضا فلاحی مطلق، صابر قاضی، مصطفی قربان پور، صفا کسائی، کریم متقی، اسماعیل منتهائی، تیلا منصوری، ناصر یاری.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست