1. خانه
  2. اخبار
  3. دغدغه اصلی من عکاسی هنر است ولی نتیجه کارهایم کاربردهای مختلفی دارد

دغدغه اصلی من عکاسی هنر است ولی نتیجه کارهایم کاربردهای مختلفی دارد

علیرضا جلیلی فر، عکاس نمایشگاه « اینجا ایران است»، گفت: وقتی به نتیجه کارهایم نگاه می‌کنم، کاربردهایی را مشاهده می‌کنم که می‌تواند درخدمت سازمان‌ها و نهادهای ذی ربط در امر ایرانگردی و جغرافیا نیز قرار گیرد.

به گزارش موج به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، جلیلی فر که عکس‌های هوایی کویر مرنجاب را در خانه عکاسان ایران به نمایش گذاشته است، با اشاره به نو بودن این شیوه عکاسی در ایران، گفت: از میان شیوه‌های هوایی عکسبرداری که همگی آنها را تجربه کرده‌ام، پرواز و عکسبرداری با کایت با توجه به توانایی خوب آن در تنظیم ارتفاع، بهترین شیوه است.
وی درباره سختی‌ها و مرارت‌های این شیوه عکاسی ، گفت: به خاطر صرف هزینه بالای این شیوه و غیر قابل تکرار بودن آن، همواره با سه دوربین پرواز کرده‌ام تا از هیچ صحنه و قاب با ارزشی از نظرم دور نماند.
جلیلی فر با اشاره به بکر بودن موقعیت جغرافیایی کویر مرنجاب در ۶۰ کیلومتری شرق کاشان و نزدیک به راه ابریشم و منتهی به کاروانسرای عباسی، عکاسی از آن را حایز اهمیت قلمداد کرد و افزود: عکاسی از چنین شرایط اقلیمی و فرهنگی می‌تواند در جهت پیشبرد صنعت گردشگری موثر واقع شود.
وی که دانش آموخته کارشناسی ارشد در رشته عکاسی است، اضافه کرد: من با عشق به راهی که در آن هستم ادامه می‌دهم و برنامه بعدی من عکاسی هوایی از رود زاینده رود و از سرچشمه آن یعنی تونل کوهرنگ تا با باتلاق گاوخونی است که امیدوارم مسوولین با توجه به اهمیت و حساسیت آن حمایت های لزم را به عمل آورند.
گفتنی است، در نمایشگاه عکس « اینجا ایران است» 29 عکس از علیرضا جلیلی فر تا ۳۰ اردیبهشت در تالار اندیشه حوزه هنری به نمایش گذاشته شده است

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست