1. خانه
  2. اخبار
  3. مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران: رسالت اصلی مراکز انجمن تربیت مهندسین فیلمسازی و عکاسی است

مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران: رسالت اصلی مراکز انجمن تربیت مهندسین فیلمسازی و عکاسی است

تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: "ناصر باکیده" در جمع فیلمسازان و هنرجویان سینمای اصفهان گفت: تربیت مهندسین سینمایی و عکاسی و تقویت و ارتقای اندیشه و تفکر،‌ هدف و رسالت اصلی مراکز انجمن سینمای جوانان ایران است.

 

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با بیان این مطلب، افزود: شایسته است فیلمسازان، سینماگران، جوان، هنرجویان و مربیان مراکز انجمن به دنبال پر کردن خلاء های فکری و ارتقای جریان اندیشه و تولید فیلم باشند و این موضوع با همگرایی، همصدایی و همدلی به وجود می‌آید.
وی با اشاره به سال نوآوری و شکوفایی ادامه داد: امیدواریم امسال سال توسعه نرم‌افزاری و توجه به بنیان‌های فکری، فرهنگی و اعتقادی سینمای ملی باشد و شایسته است این امر در مراکز سینمای جوان کشور که به مثابه آموزش و پرورش سینمای ملی است تحقق و تبلور یابد.
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با بیان اینکه انجمن سینمای جوان یک خانواده بزرگ است به وسعت گسترده سبز کشورهای اسلامی، خاطرنشان ساخت: مراکز سینمای جوان باید پاتوق فرهنگی، اخلاقی، عاطفی و فکری جوانان باشد. باید این فضاها را به محل‌های امن برای جوانان جهت تبادل اندیشه تبدیل کنم و در راستای حمایت از اندیشه‌های جوان و بالنده و ارتقای دانش بصری آنها تلاش کنیم.
در این مراسم، سید‌ علیرضا حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، گفت: مراکز سینمای جوانان ایران در واقع، زمینه و بستری است برای ورودی جدی‌تر به سمت حرکت‌های تولیدی، فرهنگی و هنری و فضای مناسبی برای آزمون و خطا و کشف دیدگاه‌ها و افق‌ها و تجربه‌های جدید است.
وی با اشاره به وجو دسه مرکز سینمای جوان در شهرهای اصفهان، کاشان، نجف‌آباد خاطرنشان ساخت: خوشبختانه، معاونت سینمایی سال گذشته با ایجاد جنبش بازسازی و احیاء و تجهیز سالن‌های سینما حرکت خوب و ثمربخشی را آغاز کرد و در همین راستا، تولید و توسعه نرم‌افزاری و جذب اعتماد مخاطب رسالتی است که متوجه فیلمسازان، سینماگران و هنرجویان است.
حسینی اظهار امیدواری کرد در سال جاری با همکاری مدیران انجمن سینمای جوانان ایران شاهد تحرک و پویایی جدی‌تری در عرصه فعالیت‌های فیلمسازان جوان و دفاتر سینمای جوان استان اصفهان باشی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست