1. خانه
  2. اخبار
  3. دهمین کارگاه انجمن عکاسان تبلیغاتی وصنعتی برگزار می شود

دهمین کارگاه انجمن عکاسان تبلیغاتی وصنعتی برگزار می شود

دبیر انجمن عکاسان صنعتی و تبلیغاتی با ارسال خبر برگزاری نهمین کارگاه آموزشی عکاسی به " پایگاه عکس چیلیک " از تازه ترین دور برپایی این کارگاه آموزشی خبر داد.
" ویلیام هاروتونیان " اعلام کرد: پیرو برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، دهمین جلسه ی این کارگاه روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه برگزار می شود.

دهمین کارگاه انجمن عکاسان تبلیغاتی وصنعتی برگزار می شود

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از دبیر برگزاری این کارگاه های آموزشی، دهمین دوره آموزشی این کارگاه با عنوان: رویکردی تکنیکال به عکاسی پانوراما و کاربردهای آن، عصر روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در محل موزه امام علی(ع) در تهران برگزار می شود.

بنا بر تصمیم اتخاذ شده در واحد آموزش " پایگاه عکس چیلیک " اعضای این رسانه، ضمن هماهنگی با دفتر این پایگاه(۸۸۳۴۸۸۲۴) از دریافت کمک هزینه شرکت در این کارگاه بهرمند خواهند شد.

مربی این کارگاه ایمان سیوف جهرمی است که متولد سال ۱۳۵۷ و دانش آموخته کارشناسی ارشد عکاسی از دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه تهران می باشد. از جمله عناوین اجرایی و هنری ایشان می توان به: هشت سال کار مستمر پژوهشی و تولید مجموعه های متعدد در زمینه عکاسی پانوراما و تولید فضاهای ۳۶۰ درجه مجازی، موزه های مجازی، پانوراماهای هوایی، عکاسی مادون قرمز دیجیتال و … اشاره کرد.

ویلیام هاروتیونیان دبیر این انجمن با ذکر نام ایمان سیوف جهرمی به عنوان استاد حاضر در این کارگاه، از عموم علاقمندان خواست تا جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره همراه: ۰۹۱۲۲۰۷۸۵۷۶ تماس بگیرند.
موزه امام علی(ع) در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست