1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. دوازدهمین جشنواره عکس رشد دیگر تمدید نمی شود

دوازدهمین جشنواره عکس رشد دیگر تمدید نمی شود

دبیرخانه دوازدهمین دوره جشنواره ملی عکس و تصویرگری رشد با ارسال خبر تمدید نهایی این فراخوان به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک بر عدم تمدید زمان اعلامی تاکید کرد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، پیش از این مهلت ارسال آثار به دوازدهمین دوره جشنواره عکس و تصویرگری رشد ۳۰ دی ماه تعیین شده بود که براساس درخواست های ارسالی و رصد شرایط موجود وضعیت ارسال فایل عکس از سوی علاقمندان به شرکت و مراجعه به سایت جشنواره، این زمان تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

همچنین بنا بر اعلام دبیرخانه دوازدهمین دوره جشنواره ملی عکس و تصویرگری رشد تا این تاریخ تعداد ۶۰۶۳ عکس از سوی متقاضیان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
این در حالی است که پیش بینی می شود با تعدد درخواست های علاقمندان به شرکت در این جشنواره و مهلت تعیین شده جهت ارسال آثار به دوازدهمین دوره جشنواره عکس و تصویرگری رشد، به تعداد شرکت کنندگان و عکس های دریافتی توسط سایت و آمار دبیرخانه افزوده شود.
دبیرخانه با اعلام این خبر ضمن احترام به تمامی شرکت کنندگان و متقاضیان تمدید این مهلت تاکید کرد: زمان اعلامی از سوی دبیرخانه به هیچ وجه قابل تغییر نیست و دیگر تمدید نخواهد شد.

دوازدهمین دوره جشنواره ملی عکس و تصویرگری رشد با هدف غنی‌سازی منابع تصویری و بهره‌مندی از این منابع در بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان در دو گروه سنی دانش‌آموزی و بزرگسال می‌توانند در این رویداد فرهنگی-هنری شرکت کنند.
برای مشاهده فراخوان و ثبت نام به سایت جشنواره به نشانی: ax12.roshd.ir مراجعه کرده و یا جهت طرح پرسش های احتمالی و ارتباط با دبیرخانه جشنواره عکس با شماره ۷۷۶۰۶۸۵۸  در تماس باشید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس» منتشر شد
پسین
اطلاعیه دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست