1. خانه
  2. اخبار
  3. راه یابی ۹۹ اثر به بخش مسابقه جشنواره فیلم و عکس ژیار کردستان

راه یابی ۹۹ اثر به بخش مسابقه جشنواره فیلم و عکس ژیار کردستان

 
سنندج – خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از راه یابی ۹۹ اثر به بخش مسابقه و پایانی جشنواره فیلم و عکس ژیار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، قباد میمنت آبادی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان اظهار داشت: بعد از بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره استانی فیلم و عکس ژیار در مجموع و با انتخاب اعضای هیئت داوران ۹۹ اثر به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند.

وی عنوان کرد: فراخوان شرکت در جشنواره فیلم و عکس ژیار از اوایل دی ماه منتشر و تا ۱۵ اسفند ماه سال گذشته فرصت ارسال آثار به دبیرخانه اعلام شده بود که در این مدت در مجموع در بخش عکس بیش از ۴۰۰ قطعه عکس و در بخش فیلم نیز ۷۲ اثر برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: با توجه به داوریهای صورت گرفته از سوی اعضای هیئت انتخاب این جشنواره در بخش عکس ۵۵ اثر و در بخش فیلم نیز ۴۴ اثر مجوز ورود به بخش مسابقه را دریافت کردند که آثار حاضر در این بخش به مدت سه روز با هم به رقابت می پردازند.

میمنت آبادی با اشاره به اهداف برگزاری هفتمین جشنواره فیلم و عکس ژیار در استان کردستان خاطرنشان کرد: این جشنواره به منظور ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی های فیلم سازان و کشف استعدادهای جدید و شناسایی آنها برگزاری می شود که در کنار بخش های اصلی چندین برنامه جنبی نیز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: علاوه بر بخش اصلی مسابقه این جشنواره دارای بخش های جنبی در حوزه های محیط زیست، اصلاح الگوی مصرف و فیلم اولی هاست که انتظار می رود در مدت زمان سه روز برگزاری آن در شهر بیجار شاهد استقبال مناسب و قابل قبول علاقمندان به این عرصه های هنری باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: در بخش فیلم در مجموع حوزه های مختلف ۱۵ جایزه به افراد برگزیده اهدا می شود و در بخش عکس نیز ۱۰ جایزه در دو رده سنی زیر ۲۵ سال و بالای ۲۵ سال به افراد برتر در رتبه های اول تا سوم اهداء می شود.

میمنت آبادی در پایان این نشست خبری ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خبرنگاران رسانه های جمعی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، اظهار امیدواری کرد که با همکاری خبرنگاران استان قدمهای مثبتی در راستای تسوعه فعالیت های فرهنگی کردستان در سال جاری برداشته شود.

هفتمین دوره جشنواره فیلم و عکس ژیار، به همت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر سنندج و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار و با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست این استان در سه بخش آزاد، ویژه و جنبی در روزهای ۳۰ فروردین الی اول اردیبهشت ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری شهر بیجار برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست