1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. راه یابی نگاه «عبدالرحمان مجرد» به جشنواره «روح شهر» صربستان

راه یابی نگاه «عبدالرحمان مجرد» به جشنواره «روح شهر» صربستان

اثری از عکاس ایرانی «عبدالرحمان مجرد» به نمایشگاه عکس جشنواره «روح شهر» در صربستان راه یافت.

راه یابی نگاه «عبدالرحمان مجرد» به جشنواره «روح شهر» صربستانبه گزارش دفتر رسانه «پایگاه عکس چیلیک» عکسی از عکاس اردبیلی عبدالرحمان مجرد به بخش نمایشگاهی جشنواره عکس «روحِ شهر» در صربستان راه پیدا کرد.

عکاسان برای این فراخوان در هر بخش با ۴ قطعه عکس می‌توانستند شرکت کنند و از بین ۴۳ کشور جهان از جمله؛ ایران، چین، اوکراین، ایالات متحده، مصر، بلژیک، بنگلادش، برزیل، بلغارستان، آلمان و… ۲۴۷ عکاس با ۱۹۰۱ قطعه عکس شرکت کردند که در نهایت؛ ۱۸ عکاس راه یافته توسط هیات داوران؛ رانکو جوروویچ (از صربستان)، پروفسور دکتر رابرت سمنیک (از صربستان) و ولادیمیر جووانوسکی (از مقدونیه شمالی) انتخاب شدند که نگاه این عکاس ایرانی موفق به حضور در میان اسامی این فهرست شد.

راه یابی نگاه «عبدالرحمان مجرد» به جشنواره «روح شهر» صربستان

عبدالرحمان مجرد متولد ۱۳۶۳ در شهر اردبیل و نزدیک دو دهه است که در حوزه عکس و عکاسی فعالیت و تدریس دارد و آثار وی در میان کتاب عکس های داخلی همچون: بسته نمایشگاهی خاطرات عکس و سربازی، نخستین جشنواره عکس دانپزشکی، روایت محرم، شهر زیبای من، دوسالانه بین المللی عکس جهان اسلام، دومین جشنواره ملی تسنیم آیات و … به چاپ رسیده است.

راه یابی نگاه «عبدالرحمان مجرد» به جشنواره «روح شهر» صربستان

جشنواره «روحِ شهر» صربستان به یاد عکاس صربستانی «جان والو» در دو بخش؛ «زندگی و خیابان» برگزار شد و نمایشگاه آثار راه یافته در این جشنواره در ماه اَمرداد  پیش رو برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
رونمایی کتاب «سوریوگین؛ تصویرگر پنج دوران» در موزه عکسخانه شهر
پسین
بیانیه هیات داوران جشنواره عکس ایران جوان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست