1. خانه
  2. اخبار
  3. سرپرست وزارتخانه در اختتامیه جشنواره کار، تعاون، اشتغال

سرپرست وزارتخانه در اختتامیه جشنواره کار، تعاون، اشتغال

دکتر عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون خود دکتر حسینی نیا در اختتامیه جشنواره کار، تعاون، اشتغال حضور یافت و از نمایشگاه عکس های راه یافته به نمایشگاه دیدار کرد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) عصر روز گذشته سالن مجتمع فرهنگی هنری تلاش شاهد حضور مشاورین و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود تا مطابق با دعوت انجام شده مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کار، تعاون، اشتغال را به جای آورند.
در ابتدای این مراسم شخص دکتر اسدا.. عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان عالی ترین مرجع این وزارتخانه در محل نگارخانه حضور یافت و نمایشگاه عکس های برتر این جشنواره را افتتاح کرد.

این در حالی بود که پس از این دیدار، مراسم آغاز شد و مطابق با آنچه مرسوم است گزارشی از روند اطلاع رسانی فراخوان توسط محمدرضا قرائتی معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام و افشین شاهرودی به عنوان نماینده گروه داوران این جشنواره به بیان نکاتی چند پیرامون ویژگی های منحصر به این جشنواره را خطاب به عالی ترین مقام وزارتخانه و هیات همراه ایشان و حاضرین بیان کرد.

در نهایت دکتر عباسی با حضور در جایگاه، پس از تحسین کار برگزارکنندگان، داوران و شرکت کنندگان از عکاسان به واسطه ی این حضور چشمگیر و نگاه نافذ و ظریف تقدیر و تشکر نمودند و با تعریفی از نقش ارتباطات در دنیای امروز، نقش روابط عمومی این وزارتخانه را دربرگزاری جشنواره عکس درحوزه تخصصی تعاون،کار و اشتغال پررنگ دانست و دستاورد تصویری این جشنواره را کاربردی و مثبت ارزیابی کردند.

پس از این بخش در نهایت با دعوت از مهدی سروری و آرش حمیدی نمایندگان رسانه های: پایگاه عکس چیلیک و کلوپ عکس ایران به عنوان دو رسانه تخصصی پویا و تاثیرگذار در جامعه عکاسی و پشتیبان این جشنواره تقدیر به عمل آمد و در ادامه از هشت عکاس منتخب گروه داوران هیوانقشی، علی صفری، اصغربشارتی، حسین ملکی، محمد گلچین، افشین آذریان، نوید ریحانی و علی سراج همدانی بدون ترتیب اولویت با اهدای تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه چهارده میلیون ریالی در جایگاه حضور و تقدیر به عمل آمد.

اما اوج این مراسم لحظه ای بود که مجری برنامه اسامی دبیر جشنواره محسن زین العابدینی و وجیه ا.. شیرمحمدی مدیر اجرایی را نام برد و جمعیت حاضر در سالن با تشویق شان، قدرشناسانه از این دو نفر تقدیر کردند و در ادامه با تقدیر از گروه داوران: افشین شاهرودی، حسن غفاری، محمود مروتی، پیمان هوشمندزاده و کریم متقی از دکتر عباسی و دیگر مدعوین دعوت شد تا در جایگاه حاضر شوند و با تاکید مجری برنامه مبنی بر ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره و همچنین ضرورت چاپ کتاب جشنواره و تشویق حاضرین و تایید دکتر عباسی و سایر سیاست گذاران و مجریان جشنواره، انجام این امور نیز مورد موافقت و قبول دست اندرکاران واقع شد تا عکاسان حاضر شده از سراسر کشور در این مراسم با رضایتی قلبی این مراسم را به سمت دیار خویش ترک گفته باشند.

نمایشگاه نخستین جشنواره عکس کار، تعاون، اشتغال دربرگیرنده ۸۶ قطعه عکس سیاه سفید و رنگی از ۶۲ عکاس ایرانی است که از میان بیش از ۵۰۰۰ قطعه فایل عکس رسیده به دبیرخانه این جشنواره از ۵۸۵ شرکت کننده توسط هیات داوران ارزیابی و انتخاب شده است.
مراسم به گونه ای برنامه ریزی و مدیریت شده بود که به جهت احترام به حضور عکاسان و جلب رضایت هرچه بیشتر صاحبان عکس ها در نمایشگاه جشنواره، عکاسان می توانستند جهت دریافت گواهی حضور و همچنین مبالغ حق التالیف ها به مسئول مربوطه مراجعه و موارد مذکور را دریافت کنند.
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کار، تعاون، اشتغال با حضور عکاسان شرکت کننده، نماینده گروه داوران(افشین شاهرودی و حسن غفاری)، نمایندگان رسانه های سراسری عکاسی، عکاسان و خبرنگاران رسانه های خبری برگزار شد.
——————————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهده گزارش تصویری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس کار، تعاون، اشتغال " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده متن گفت وگوی انجام شده با " مسلم خانی " کارشناس و مشاور معاون وزیر کار، تعاون ورفاه اجتماعی " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده متن گفت وگوی انجام شده با کریم متقی پس از داوری " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده متن گفت وگوی انجام شده با حسن غفاری پس از داوری " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده گزارش تصویری جلسه داوری این جشنواره " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده متن گفت وگوی انجام شده با " حسن غفاری " عضو گروه داوری این جشنواره " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده متن گفت وگو با یکی از اعضای گروه داوری این جشنواره، کریم متقی " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده متن اطلاعیه دبیر جشنواره ملی عکس کار، تعاون، اشتغال " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده فراخوان نخستین جشنواره ملی کار، تعاون، اشتغال و دریافت فرم شرکت در جشنواره " ایـنجـا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست