1. خانه
  2. اخبار
  3. سفر عکاسان انقلاب و دفاع مقدس به مسجد سلیمان

سفر عکاسان انقلاب و دفاع مقدس به مسجد سلیمان

پنجمین دور از سلسله سفرهای گروهی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس به مقصد شهرستان مسجد سلیمان در استان خوزستان انجام شد.
این سفر به منظور شناخت وثبت آسیب های اجتماعی منطقه مسجدسلیمان و توابع آن " اندیکا و لالی " که غالبا محل اسکان و کوچ عشایر بختیاری می باشد صورت پذیرفت که عکاسان در قالب گروه های سه و چهار نفری در سطح شهرستان و روستاها به عکاسی پرداختند.

بنا بر هماهنگی های صورت گرفته با دفتر ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان، نماینده ای بومی و کارشناسی مجرب با گروه های عکاسی همراه بوده که انجام این حرکت منجر به ایجاد نگاهی زمینه ساز برای عکاسان اعزامی گردید.
شایان ذکر است سفرهای گروهی انجمن دو تا سه بار در سال انجام می شود که حضور در استان های آذربایجان(ارومیه و سردشت)، کردستان(بانه) و خوزستان(خرمشهر و مسجدسلیمان) از جمله این سفرها است.

به رسم بدیع تمامی سفرهای انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، عکاسان همسفر می بایست با ارائه منتخب آثار خود برای تدارک مجموعه ای نمایشگاهی، جهت انتخاب عکس برتر در مرکز فرهنگی هنری اسوه حضور یافته و داور آثار دیگر همسفران باشند.
اسامی همسفران عکاس به این قرار است:
محمود بدرفر، محمدرضا بهارناز، حسین بهرامی، اباصلت بیات، امیرعلی جوادیان، محمدحسین حیدری، یونس ذاکری، محسن راستانی، وحید سالمی، مهدی سروری، فرهاد سلیمانی، سعید صادقی، محمود ظهیرالدینی، سیدحسن غفاری، حسن قائدی، مجتبی کوچکی، یوسف گرامی، مهدی منعم، ساسان مویدی، مجید ناگهی، محمد نوروزی

این کارگاه که در ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۹ آذر ماه برگزار می گردد پذیرای حضور سایر هنرمندان عکاس نیز می باشد.
علاقمندان به حضور در این کارگاه جهت کسب هرگونه اطلاعی در این خصوص می بایست با شماره تلفن ۴۰-۸۸۵۳۰۰۳۸-۰۲۱ روابط عمومی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست