1. خانه
  2. اخبار
  3. سومین جشنواره هنرهای تجسمی ترنج به سرانجام رسید

سومین جشنواره هنرهای تجسمی ترنج به سرانجام رسید


خبرگزاری فارس: هیئت داورن سومین جشنواره هنرهای تجسمی ترنج، در رشته عکاسی سیروس لطیفیان، مسول واحد عکس حوزه هنری استان ایلام و کانون المهدی را به عنوان رتبه اول معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس‌،‌ در مراسم اختتامیه سومین جشنواره هنرهای تجسمی ترنج که در تالار شهید مطهری مرکز جهانی اهل بیت(ع) قم برگزار شد، سیروس لطیفیان، مسول واحد عکس حوزه هنری استان ایلام و کانون المهدی در رشته عکاسی به عنوان رتبه اول معرف شد. در این جشنواره محمد مهدی امیا از استان گلستان کانون مبشر، رتبه دوم رشته عکاسی را کسب کرد.
هیئت داوران با تقدیر از محسن خلیلی از قزوین و نگار شریفی از استان اصفهان، مرتضی شفیعی از استان آذربایجان شرقی و از کانون علامه طباطبایی را به عنوان رتبه سوم اعلام کرد.
در رشته طراحی نقاشی رتبه اول به امین صبوحی از آذربایجان شرقی و کانون علامه طباطبایی، رتبه دوم به سید علی موسوی قافله باشی از استان قم و کانون باقرالعلوم و رتبه سوم به فاطمه پورحاجی از آذربایجان غربی کانون امام صادق(ع) تعلق پیدا کرد.
همچنین در رشته گرافیک، احسان مرادی از کانون نورالزهرا مرکزی رتبه اول، سعید ولی نژاد از کانون وارثان انتظار
استان آذربایجان شرقی رتبه دوم و سونیا حکمتی از کانون علمدار طباطبایی آذربایجان شرقی رتبه سوم را کسب کردند.
در رشته کاریکاتور نیز رتبه اول به سید معصومه طباطبایی از کانون نورالزهرا استان مرکزی، رتبه دوم به پدرام فرخ نیا از چهارمحال و بختیاری و رتبه سوم به سهراب خیری از کانون علیایی استان اردبیل رسید.
محمد صادق رهبران از کانون باقرالعلوم استان قم در گرایش ثلث رشته خوشنویسی، شمس الدین مرادی عضو واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری ایلام از کانون امام حسین(ع) استان ایلام در گرایش شکسته و سید رسول آقامیری از کانون نور استان اصفهان، مصطفی رضایی از کانون الرضای استان اصفهان، مریم همایونی از کانون هنرمندان شیراز استان فارس، پوریا خاکپور از کانون اهل بیت(ع) استان کرمانشاه، علی جمشیدی از کانون فاطمیون استان همدان، محمدرضا صفاییان از کانون دارالمهدی استان فارس و محمد علی ترکمان جو از کانون منتظرالمهدی استان فارس، سمیه فامیلی از کانوون امام حسن مجتبی(ع) استان فارس، حایز رتبه‌های برتر شدند.
انتهای پیام/ا

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست