1. خانه
  2. اخبار
  3. شانزدهمین تور عکاسی چیلیک به زنجان می رود

شانزدهمین تور عکاسی چیلیک به زنجان می رود

" پایگاه عکس چیلیک " در تازه ترین دور از سلسله سفرهای گروهی عکاسی، در قالب سفری یک روزه به استان زنجان سفر می کند.

استان زنجان یکی از نواحی تاریخی سرزمین ایران به شمار می آید و کاوشهای باستان شناختی و آثار باقیمانده تاریخی، بیانگر قدمت و فرهنگ کهن آن است. این استان در شمال غربی ایران قرار گرفته و در مناطق مختلف دارای پوشش گیاهی متغیر است و از جنگل های متراکم با چشم اندازهایی زیبا تشکیل شده است. 

از اماکن دیدنی این استان می توان به: گنبد تاریخی سلطانیه، بنای رختشویخانه، غار کتله خور، قلعه بهستان، مسجد جامع زنجان، آبشار شارشار، بازار زنجان، تپه های باستانی کرسف، دربند قاطرچی، غار خرمنه سر، معبد اژدها، مقبره ملاحسن کاشانی و آرامگاه چلبی اوغلی اشاره کرد.

دیدار از جاذبه های تصویری استان زنجان در قالب دو سفر مستقل از هم در برنامه تورهای عکاسی چیلیک برنامه ریزی شده است که در اولین سفر به این استان، همسفران به دیدار و عکاسی از گنبد سلطانیه، قلعه بهستان، مقبره ملاحسن کاشانی و چلبی اوغلو، رختشویخانه و بازار زنجان خواهند پرداخت.

شانزدهمین تور " پایگاه عکس چیلیک " راس ساعت ۱.۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه، ۲۰ خرداد ماه سال جاری حرکت خود را از مقابل دفتر این پایگاه در تهران آغاز و با یاری خداوند همزمان با ساعات پایانی شامگاه پنجشنبه به محل آغاز حرکت در مقابل دفتر پایگاه در تهران خواهد رسید.
علاقمندان جهت اعلام حضور و همچنین ثبت نام در این تور " ایـنـجـا " کلیک کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرایط حضور، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ (ده خط) تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست