1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور عکاسی چیلیک به « اسالم و خلخال » می رود

تور عکاسی چیلیک به « اسالم و خلخال » می رود

پنجاه وسومین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” مقصد جدیدترین سفر عکاسی همسفران با این رسانه را طبیعت و مناظر منطقه اسالم به خلخال برگزیده است.
پایگاه عکس چیلیک پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، در نظر دارد تا جهت دستیابی به بخش تکمیلی اهداف کارگاهی، با دومین دور برگزاری مجموعه تورهایی هدفمند، پنجاه وسومین تور عکاسی این رسانه را به منظور دیدار از مناطق روستایی و طبیعت و مناظر مسیر جنگلی اسالم و خلخال واقع در مرز دو استان گیلان و اردبیل برگزار نماید.

همسفران پنجاه وسومین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” – به یاری پروردگار – مطابق برنامه با حضور و همراهی کارشناس عکاسی گروه، با توجه به ضرورت حضور و شناخت موقعیت های عکاسی معماری، مستند و گزارشی، بامداد پنجشنبه ۲۶ اردی بهشت ماه به سوی مقصد حرکت کرده و پس از دریافت اطلاعات لازم در قالب گروه های مشخص و برنامه معلوم، به عکاسی می پردازند.

برنامه ریزی این سفر به گونه ای است که همسفران، روز نخست را در منطقه حضور یافته و به عکاسی پرداخته شب را در یکی از مناطق روستایی اسکان خواهند یافت تا امکان استفاده از خنکای صبحگاهی را در سحرگاه روز دوم سفر از دست ندهند.

تور عکاسی چیلیک به « اسالم و خلخال » می رود

همچنین چندین روز پیش از عزیمت با حضور در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” به واسطه مشاهده عکس هایی از مقصد نسبت به شرح و کیفیت برنامه آگاهی یافته و در پایان روز عکاسی، شامگاه جمعه ۲۷ اردی بهشت ماه، به محل آغاز حرکت در مقابل دفتر پایگاه در تهران باز خواهند گشت.
مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، فرم و مفهومی افزایش دهند.
همچنین لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، به شکل مستقل صورت گرفته و مراتب اطلاع رسانی آن نیز برای پذیرش و حضور افراد در سطوح گوناگون: دانشجویان، علاقه مندان، هنرجویان، عکاسان و … تنها از طریق دفتر پشتیبانی این رسانه خواهد بود.

این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور و حضور در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده و انتخاب عکس های برتر این تور عکاسی در محل دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” تجربه خواهند کرد.
تمامی همسفران این تور عکاسی نیز همچون سایر همسفران تورهای عکاسی چیلیک از امکان مشارکت در فعالیت های مربوط به همسفران تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک برخوردارند.

لازم به ذکر است مبدا حرکت تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک “ از دفتر این رسانه واقع در ضلع شمالی میدان هفت تیر در تهران می باشد.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک “ با هدف عکاسی از: پل ورسک و شیرگاه، جنگل های انزلی و کپورچال، تالاب های انزلی و میانکاله، تبریز و کندوان، تفرش، پلور، روستا و کویر ورزنه، غار کتله خور، منطقه ییلاقی لنگرود، غار رودافشان، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران گرگان، شهر کرد، طبیعت آستارا و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

پیشین
نگارخانه چیلیک میزبان آثار « جشنواره تورهای عکاسی چیلیک »
پسین
نگاه عکاس « لادن شجاع » در نشست عکاس ماه نقد شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست