1. خانه
  2. اخبار
  3. نگاه عکاس « لادن شجاع » در نشست عکاس ماه نقد شد

نگاه عکاس « لادن شجاع » در نشست عکاس ماه نقد شد

نخستین جلسه از سلسله نشست های تحلیل آثار عکاسان ” پایگاه عکس چیلیک ” عصر روز پنجشنبه ۱۲ اردی بهشت ماه ۱۳۹۲ در محل دفتر این رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) در این نشست که با حضور تنی چند از عکاسان و کاربران برتر و همسفران موفق و همچنین علاقه مندان به حضور در مباحثی به دور از تعارفات معمول رقم خورد، ” لادن شجاع ” به عنوان عکاس میهمان در این جلسه حضور یافت و با نمایش بیش از ۶۰ قطعه عکس از آثار برتر عکاسی خود و همچنین ارایه توضیحاتی برای حاضرین به چگونگی رویکرد خود به عکس و عکاسی پرداخت.

 

ایشان با ذکر این نکته که نگاه متمرکز خود را به عکاسی مستند و مفهومی، از فعالیت در گالری پایگاه عکس چیلیک و برداشت از نظر فعالین و نظرات کاربران به دست آوردند به عکاسی در محیط داخلی آتلیه و پرتره نیز اشاره کردند و یادآور شدند:
برای من شخصیت پردازی موضوع و دقت در اجزا و عناصر شخصیت ها، چه در محیط داخلی و چه در فضای باز و نور طبیعی، جذاب و حیرت انگیز است.

پایان بخش برنامه های این نشست پخش نماهنگی از فعالیت های این بانوی عکاس بود و در نهایت اهدای لوح که از سوی عکاسان و حاضرین در نشست به این عکاس اهدا شد.

میهمان بعدی جلسه عکاس ماه و مجموعه نشست های تخصصی نمایش و نقد نگاه عکاسان پایگاه عکس چیلیک ” ابراهیم باقرلو ” خواهد بود.
ابراهیم باقرلو از جمله عکاسان جوان و پرتلاشی است که علاوه بر علاقه مندی و تجربه در عکاسی مستند، سابقه تدریس در امر ویرایش و ارایه صحیح عکس و همچنین آموزش تخصصی نرم افزارهای ویرایشگر تصویر به ویژه فتوشاپ و لایت روم، موفقیت هایی را در زمینه ارتباط عکس و شناخت نرم افزار در عرصه های آموزشی و رقابتی برای خود رقم زده است.

مجموعه نشست های تحلیلی عکاس ماه با حمایت پایگاه عکس چیلیک و مدیریت و برنامه ریزی عکاس و کارشناس ” مهدی طاهری ” تعریف شده و قصد دارد تا به دور از تعارفات معمول، در محیطی با نشاط، پژوهش محور و واقع بینانه به مقوله نقد نگاه، نسبت به معرفی صاحبان نگاه و استعداد، در عرصه عکاسی اقدام نماید.
علاقه مندان جهت اعلام حضور در این برنامه می توانند به نشانی جدید پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) مراجعه و یا با شماره: ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
لادن شجاع، میهمان نشست تحلیل آثار عکاس ماه
پسین
آثار عکاسان لامردی در فرهنگسرای بهمن تهران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست