1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. جشنواره عکس «عیدآمد و عید آمد» تمدید شد

جشنواره عکس «عیدآمد و عید آمد» تمدید شد

دبیرخانه فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس «عید آمد و عید آمد» با ارسال اطلاعیه ای به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن اعلام آمار مشارکت عکاسان شرکت کننده از استان ها به رسم احترام به درخواست برخی علاقمندان از تمدید چند روزه این جشنواره خبر داد.

در بخشی از متن اطلاعیه صادر شده از سوی دبیرخانه جشنواره ملی عکس «عید آمد و عید آمد» آمده است: به دلیل اینکه همچنان شاهد حضور مسافران در پهنه‌ی وسیع  و با برکت استان سیستان وبلوچستان هستیم و یکی از بخش های اصلی جشنواره همراهی مردم و سعی در ثبت زیبایی ها و آداب رسوم اهالی معزز استان و مراسم‌های مربوط به عید سعید فطر توسط نگاه هایی تجربه گرای مردمی با گوش های تلفن همراه است که در حال ثبت و ارسال می باشند و با توجه به اینکه عکاسانی از ببعضی استان ها ابراز تمایل کرده بودند که در این جشنواره شرکت کنند و متقاضی فرصت و تمدید جشنواره بودند، مهلت ارسال اثر و شرکت در جشنواره ملی عکس «عید آمد و عید آمد» تا پایان روز پنجشنبه ۳۰فروردین ماه ۱۴۰۳ تمدید می شود.

جشنواره عکس «عیدآمد و عید آمد» تمدید شد
همچنین متن این اطلاعیه عکاسان و شرکت کنندگان بومی استان سیستان و بلوچستان را در صدر جدول مشارکت در ارسال فایل عکس به دبیرخانه جشنواره عکس معرفی کرده و در ادامه از استان های: تهران، فارس، گیلان، کردستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، مرکزی، اصفهان، اردبیل، مازندران و کهگیلویه وبویراحمد نام برده است.
این در حالی است که با توجه به حجم و وسعت اطلاع رسانی ها، برخی استان ها دارای هیچ گونه مشارکت و توانی در ارسال عکس به سوی دببیرخانه این جشنواره عکس نداشته و نبوده‌اند.
فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس «عید آمد و عید آمد» تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ دریافت کننده فایل عکس های ارسالی بوده و در دو بخش اصلی و ویژه پذیرای عکس و آثار عکاسان و علاقمندان به عکاسی است. 

بخش اصلی جشنواره ملی عکس «عید آمد و عید آمد» : سیستان و بلوچستان و عید نوروز به مضامینی چون: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آثار باستانی استان، صنایع دستی، پوشاک، طبیعت‌گردی و حفظ محیط زیست، جشن‌ها، آداب و رسوم عید نوروز، دورهمی‌های خانوادگی، تکریم جایگاه خانواده، سفرهای خانوادگی و جمعی در وسعت دومین استان پهناور ایران پرداخته و بخش ویژه جشنواره ملی عکس «عید آمد و عید آمد» با عنوان: بهار قرآن به مضامینی چون: وحدت بین مذاهب، سفره افطار، نماز، دعا و نیایش، راز و نیاز، ذکر، صدقه، خیرات، سحرى، افطار، مساجد ومعماری اسلامی استان سیستان وبلوچستان و… که بیانگر وحدانیت، جایگاه بندگى و حس تعبد با معبود اختصاص یافته است.

محمدهادی تهرانی مقدم (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی) رئیس شورای سیاست گذاری، صادق سوری دبیر جشنواره و داوران: مهدی نجارپیشه، محمدرضا چایفروش، حسین کریم زاده، احسان کمالی و مهدی سروری می باشند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس « تهران نگاتیو » در نگارخانه شفق
پسین
اسامی راه یافتگان به چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست