1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. جشنواره ملی عکس معدن تمدید شد

جشنواره ملی عکس معدن تمدید شد

دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس معدن با صدور اطلاعیه ای از تمدید کوتاه مدت مهلت مشارکت و ارسال فایل عکس به این دور از مسابقه خبر داد.
 به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک متن اطلاعیه‌ی صادر شده از سوی دبیرخانه نخستین مسابقه عکس معدن از تمدید ۳روزه مهلت بر اساس گاه‌شمار اعلامی و روند برنامه ریزی عکس های دریافتی خبر می دهد.

در متن اطلاعیه دریافتی از سوی دبیرخانه اولین مسابقه عکس معدن آمده است:

جشنواره ملی عکس معدن تمدید شد

اگر چه اطلاع رسانی فراخوان جشنواره عکس معدن از ابتدا بی نیاز از تمدید دیده شد و بر اساس برنامه ریزی ها به گونه ای پیش رفت که نیمه دی ماه ۱۴۰۲ اخرین مهلت دریافت فایل عکس از سوی عکاسان و شرکت کنندگان باشد، ولی باز هم برخی شرایط فردی و اجتماعی بر این تعیین قطعی فائق آمد و با وجود نظام تدبیر شده در روند اجرایی برنامه دریافت و کدگذاری و ارزیابی و داوری و اطلاع رسانی و … فایل های رسیده، و البته حجم ارسال های موکول شده به ساعات آخر، ضرورت احترام به درخواست ها و تقاضاهای مکرر را ناگزیر کرد.

از این رو با وجود گزارش های دریافتی از اختلال پیاپی در سرعت شبکه و کندی جریان ارسال فایل در مناطق گوناگون کشور برمی آید که تنها برای «سه روز» و فقط «۷۲ساعت» از آخرین ساعت روز جمعه ۱۵ دی ماه امکان تمدید مهلت زمانی میسر است و جریان ارسال فایل بعد از این زمان بر روی سایت مسدود خواهد شد.
 

دبیرخانه جشنواره عکس معدن در متن اطلاعیه تاکید کرده است: مهلت مشارکت و ارسال فایل عکس فقط و فقط تا آخرین ساعت روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ تمدید می شود و زمان اعلامی به هیچ وجه و امکانی قابلیت و امکان تمدید ندارد؛ شایسته است عکاسان و شرکت کنندگان گرامی با وجود اطلاع از شرایط موجود کار ارسال را به روز و ساعات آخر محول نکنند.
سعید عامری دبیر نخستین جشنواره ملی عکس معدن با تاکید بر محتوای این اطلاعیه نیز از عکاسان و شرکت کنندگان درخواست کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای داوری آثار رسیده و برگزاری جشنواره در تاریخ اعلام شده این سه روز به هیچ وجه “تمدید نخواهد شد” و از تمامی متقاضیان درخواست می کنیم تا در مهلت سه روزه اقدام به ثبت‌نام و ارسال آثار خود کنند.

لازم به ذکر است مطابق با گاه شمار فراخوان، کماکان برنامه افتتاحیه نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز نخستین جشنواره ملی عکس معدن در تاریخ ۶ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و نمایش آثار تا ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای علاقمندان به مشاهده و دیدار از نمایشگاه عکس معدن و آثار راه یافته ادامه خواهد داشت.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نگاه های برگزیده بخش عکس جشنواره هنرهای تجسمی ایثار
پسین
رهام شیراز: آکادمیک در مقابل دانشجویی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست