1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اطلاعیه دبیرخانه جشنواره ملی عکس معدن

اطلاعیه دبیرخانه جشنواره ملی عکس معدن

دبیرخانه فراخوان اولین دوره جشنواره ملی عکس معدن با صدور اطلاعیه ای جامعه عکاسان کشور را هدف قرار داد تا نسبت به ضرورت نگاه متفاوت در این رقابت عکاسانه تاکید کند.

متن اطلاعیه دریافتی از دبیرخانه فراخوان اولین دوره جشنواره ملی عکس معدن به این شرح است:
نخستین جشنواره ملی عکس معدن که برای نخستین بار توسط خانه معدن ایران به عنوان بزرگترین تشکل بخش خصوصی برگزار می شود از آن جهت حائز اهمیت است که ورود بخش خصوصی به حوزه فعالیت های فرهنگی می‌تواند نوید بخش همگرایی کارآفرینان و هنرمندان کشور باشد.
از این رو در دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس معدن در تلاشیم بتوانیم از پتانسیل تمامی اقشار هنری کشور در راستای توسعه ی بخش خصوصی بهرمند شویم و در این راه نیاز به حمایت حداکثری طیف هنری کشور برای تغییر نگاه ها به این بخش داریم.

پوستر اطلاعیه فراخوان اولین جشنواره ملی عکس معدن
فراخوان اولین دوره جشنواره ملی عکس معدن با محور های کلی هشت گانه شامل: ۱-چشم انداز معادن ایران در سال ۲۰۳۰ ، ۲-توسعه پایدار ، ۳- چالش های پیش روی توسعه معادن، ۴-سرمایه گذاری در توسعه معادن ،۵- فنآوری های نوین و تکنولوژی در معادن ایران ،۶-معادن و توسعه توریسم و گردشگری معدنی ، ۷- مسئولیت اجتماعی معادن ، ۸-معارضین محلی در معادن منتشر شده است.
لازم به یادوآری است که برای نشان دادن تمامی بخش های معدنی کشور، عکاسان محدود به معادن و فرایند برداشت نباشند. از این رو اهمیت عکاسی از کارخانجات تولید شمش فولاد، مس، روی، سرب، سنگ های تزئینی و … در راستای اهداف ۸گانه ذکر شده در فراخوان اولین دوره جشنواره ملی عکس معدن خواهد بود.
امید است عکاسان با آگاهی از موضوع و اشراف کافی به موارد یاد شده آثار منتخب خود را ظرف مهلت زمانی تعیین و اعلام شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
جاسم غضبانپور میهمان دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران شد
پسین
مجموعه عکس «قاب ماندگار» نمایشگاه عکس شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست