1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. جاسم غضبانپور میهمان دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران شد

جاسم غضبانپور میهمان دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران شد

در مسیر برگزاری هفتمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران جاسم غضبانپور با دانشجویان به گفت‌وگو می نشیند
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در ادامه برگزاری برنامه های از پیش تعریف شده دانشجویی، بعدازظهر امروز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ جاسم غضبانپور در نگارخانه تهران حضور یافته و با معین بهرامی به گفت‌وگو می‌پردازد.
هفتمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران روز شنبه دوم دی ماه گشایش یافته و عصر روز چهارشنبه ۶ دی ماه با برگزاری آیین اختتامیه پایان می یابد.

جاسم غضبانپور میهمان هفتمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران
برنامه روز گذشته این سلسله نشست ها روز گذشته دوشنبه ۴ دی ماه جاری با گردانندگی غزاله وکیلی به سخنرانی: سارا زند وکیلی و آرزو قاسمی و دعوت از: محمود امیری، زهره صدری نژاد و مهران عفت رخ به موضوع «تصاویری که زیسته ایم» درباره عکس های یادگاری و بازخوانی خاطرات تحصیل عکاسی در دانشکده هنرهای زیبا اختصاص داشت که با غیبت حضور برخی میهمانان همچون مهران عفت رخ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با وجود تذکر از سوی دکتر محمد ستاری پیرامون ضرورت توجه به برخی شرایط خاص و ضوابط دانشگاه تا ساعت ۱۲:۳۰ به روند عادی انجام خود ادامه داد.

برنامه هفتمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران
محمد ستاری، مهرداد نجم آبادی، مهران مهاجر و حسین چنعانی از اساتید حاضر در این نشست به شمار می آمدند که با مشارکت در بحث و عکس و گفت‌وگوها فضایی دلنشین، احساسی و ملیح برای این دورهمی دانشجویی به وجود می آوردند.
گفت‌وگوبا داوران هفتمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران از دیگربرنامه های اعلام شده است که از ساعت ۱۳ تا ۱۵ روز چهارشنبه ۶ دی ماه برگزار خواهد شد.
داوری عکس و آثار دانشجویی هفتمین سالانه عکس پردیس هنرهای زیبا را: غزاله هدایت، مهرداد نجم آبادی، مهدی عراقچان، هادی آذری و محمد غزالی برعهده داشته اند.
گزارش جامع این رویداد دانشجویی به همراه اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه عکس سالانه هفتم در کتاب عکس « هفتمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران » عرضه شده است.
هفتمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران به بهانه چهلمین سالگرد تاسیس رشته عکاسی در این دانشگاه در محل نگارخانه تهران در حال برگزاری است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب هفتمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران منتشر شد
پسین
اطلاعیه دبیرخانه جشنواره ملی عکس معدن

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست