1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

نمایشگاه ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

نمایشگاه ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران بعدازظهر روز شنبه ۴تیرماه در تالار ایران گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، دبیرخانه این سالانه عکس در طی دو سال گذشته به علت همه‌گیری ویروس کرونا ناگزیر به برگزاری غیرحضوری سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران شده بود.
این در حالی است که با وجود برگزاری سالانه‌ی ششم به صورت برخط و غیر حضوری، بازگشایی دانشگاه‌ها دلیل شد تا بخش نمایشگاهی این رویداد به شکل حضوری پذیرای علاقمندان باشد.
دبیرخانه با ذکر این دلیل برای حضوری کردن نمایشگاه ششمین سالانه عکس دانشگاه تهران آورده است: با وجود تمام سختی‌های اقتصادی، با تلاش بسیارِ انجمن علمی و دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران و همراهی اساتید این رشته، امسال هم نمایشگاه سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران به صورت حضوری برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان به عکاسی است.

پوستر ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران
اسامی برگزیدگان داوری ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه تهران که آثارشان در این نمایشگاه ارایه شده، به این ترتیب معرفی شده است:
در بخش مجموعه عکس: سارا آزادخانی، امیر ابراهیمی، فرزانه استکی، سجاد اسلامی، آناهیتا اکبری، سپیده اکبری جوکار، پیام اکرمی‌پور، معین بهرامی، فاطمه حسینی، علیرضا ساجدی، امین شیرپور، سونیا قنبری، شیدا شاهی، ژوبین عبدیانی، سوگل غزنوی، اشکان غفاری، اعظم فلاحی، لیلا فغانی دلشاد، مونا قاسملو، امیرحسین کیانی، آیدا گلچین، فاطمه نکومنظر تک و در بخش کتاب عکس: اویس رمضانی، مسعود زراعت‌کار و فاطمه نکومنظر تک.

نمایشگاه ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه تهران ساعت ۱۴ روز شنبه۴تیرماه گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۸تیرماه همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه عکس در تالار ایران دیدن کنند.
تالار ایران در تهران، خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ اذر، دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا، دانشکده‌ی هنرهای تجسمی، تالار ایران واقع شده است.
طراح پوستر: امیرحسین ظریفیان

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
با حضوری صمیمی در «حیات نظر» کتاب «عکاشی» رونمایی شد
پسین
نمایشگاه انفرادی عکس و چیدمان «سعید فلاح فر» در گالری یافته

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست