1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه انفرادی عکس و چیدمان «سعید فلاح فر» در گالری یافته

نمایشگاه انفرادی عکس و چیدمان «سعید فلاح فر» در گالری یافته

نمایشگاه انفرادی عکس و چیدمان «سعید فلاح فر» با عنوان «مُـ خاطره» از روز جمعه سوم تیرماه جاری در گالری یافته گشایش می‌یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه سعید فلاح فر تعدادی از آثار عکاسی و همچنین چیدمان های ذهنی_مفهومی خود را جهت ارایه به مخاطبین عرضه خواهد کرد.
پوستر نمایشگاه مُـ خاطره سعید فلاح فر
فلاح فر به عنوان کارشناس هنرهای تجسمی و منتقد هنری فعالیت دارد و در فهرست #بانک_تالیفات_عکاسی_ایران تاکنون دو تالیف با عناوین: شب نشینی در هشتی و عکس درصد را به #سایت_کتاب_عکس و جامعه عکاسی ایران عرضه کرده است.
ایشان همچنین نمایشگاه‌های عکس: جایی که هیچ ع/عکس نیست و کاخ نشین را در فهرست سوابق اجرایی_هنری و یادداشت‌هایی با عناوین: «واقعی‌تر از واقعیت»، «عکاس از آنچه هست، معنایی تازه می سازد»، «سری به نگارخانه‌های تخصصی عکاسی بزنید» را در فهرست موضوع های منتشره دارد.
نمایشگاه عکس و چیدمان «مُـ خاطره» ساعت ۱۶ روز جمعه ۳تیرماه ۱۴۰۱ گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۲۴ تیرماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه و آثار عکاسی و چیدمان ارایه شده در آن دیدن کنند.
 گالری یافته در تهران، خیابان دروس، خیابان یارمحمدی، بن‌بست طالقانی، شماره ۸ و یا خیابان شریعتی، ایستگاه مترو قلهک، خیابان دولت، خیابان یارمحمدی، بن‌بست طالقانی، شماره ۸ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران
پسین
برنامه نشست های ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست