1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برنامه نشست های ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

برنامه نشست های ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

برنامه نشست های ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران همزمان با گشایش نمایشگاه عکس از شنبه ۴تیرماه در تالار ایران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، برنامه‌ی نشست های ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران از بعدازظهر روز شنبه ۴تیرماه ۱۴۰۱ به این ترتیب برپا می شود.
بر پایه‌ اعلام این برنامه مراسم افتتاحیه از ساعت ۱۵ تا ۱۵:۳۰ دقیقه روز شنبه برگزار و در ساعت ۱۶ تا ۱۸ نشست «منظره پردازی و عکاسی معاصر(به همراه رونمایی از شماره‌ی جدید نشریه چشمک) » برگزار و در ادامه شاهد سخنرانی حمید سوری و مهران مهاجر خواهیم بود.
 همچنین روزیکشنبه ۵تیرماه در بخش دوم نشست گفتگو با هنرمند برنامه ریزی شده و در ادامه با اجرای سونیا قنبری با عباس کوثری گفت‌وگو خواهد شد.
برنامه روز دوشنبه۶تیرماه نیز پس از گفتگو با هنرمند به مریم زندی اختصاص دارد که با اجرای کاویان اسمعیلی برگزار می شود.
روز سه شنبه۷تیرماه نیز در بخش گفتگو با هنرمند پرهام تقی اف با مجری نفیسه صالح آبادی به گفت‌وگو خواهند پرداخت.
پایان بخش برنامه های ششمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران در روز چهارشنبه ۸ تیرماه در بخش نشست نخست از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به «ارتباط حرفه و ابزار: عکاسی» و فرزاد صدیق زاده اختصاص یافته و سپس از ساعت ۱۷:۳۰ شاهد برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد دانشگاهی و دانشجویی خواهیم بود.
ششمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران
اسامی برگزیدگان داوری ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه تهران که آثارشان در این نمایشگاه ارایه شده، به این ترتیب معرفی شده است:
در بخش مجموعه عکس: سارا آزادخانی، امیر ابراهیمی، فرزانه استکی، سجاد اسلامی، آناهیتا اکبری، سپیده اکبری جوکار، پیام اکرمی‌پور، معین بهرامی، فاطمه حسینی، علیرضا ساجدی، امین شیرپور، سونیا قنبری، شیدا شاهی، ژوبین عبدیانی، سوگل غزنوی، اشکان غفاری، اعظم فلاحی، لیلا فغانی دلشاد، مونا قاسملو، امیرحسین کیانی، آیدا گلچین، فاطمه نکومنظر تک و در بخش کتاب عکس: اویس رمضانی، مسعود زراعت‌کار و فاطمه نکومنظر تک.

نمایشگاه ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان دانشگاه تهران ساعت ۱۴ روز شنبه۴تیرماه گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۸تیرماه همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه عکس در تالار ایران دیدن کنند.
تالار ایران در تهران، خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ اذر، دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا، دانشکده‌ی هنرهای تجسمی، تالار ایران واقع شده است.
سایر اخبار و اطلاعات مربوط به ششمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران بلافاصله پس از دریافت از طریق سرخط اخبار پایگاه عکس چیلیک به اطلاع خواهد رسید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه انفرادی عکس و چیدمان «سعید فلاح فر» در گالری یافته
پسین
آنچه «بهزاد حاتم» از «پیوند ارزش‌ها» در «عکاشی» نوشت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست