1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اطلاعیه دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران

اطلاعیه دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران

دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران با ارسال اطلاعیه ای به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک نسبت به عدم امکان تمدید مهلت زمانی ثبت نام در این جشنواره تاکید کرد.

در بخشی از متن این اطلاعیه آمده است: با توجه به استقبال مناسبی که از سوی عکاسان و علاقمندان به شرکت در نخستین جشنواره ملی عکس نگاران به عمل آمده است، به اطلاع می رسند روند ثبت نام در اعلام حضور در این جشنواره از سوی علاقمندان در حال انجام است.

در بخش دیگری از متن این اطلاعیه اعلام شده: مطابق با بررسی های به عمل آمده، تا صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهر ماه جاری تعداد ۳۲۵ تن از متقاضیان عکاس و علاقمند با ارسال سوابق شان از ۲۶ استان کشور به دبیرخانه این فراخوان تمایل خود را نسبت به حضور در اردوهای عکاسی این جشنواره عکس اعلام داشته اند و این جریان همچنان ادامه دارد.

اطلاعیه تاکید می کند با وجود برنامه ریزی صورت گرفته و حجم متراکم برنامه های در دست انجام، زمان اعلام شده در متن فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس نگاران به هیچ وجه قابل تمدید نبوده و پایان روز یکشنبه سی ام مهر ماه جاری (ساعت ۲۳و ۵۹ دقیقه و ۵۹ ثانیه)، امکان ثبت نام مسدود خواهد شد و روند ارزیابی ها و بررسی ها توسط کارشناسان مربوطه انجام خواهد شد.

نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در دو بخش: چشم انداز شهری و طبیعت سیستان و بلوچستان به دبیری «حسین مسگرانی» در حال برگزاری است و مسئولیت حضور در فهرست کارشناسی آثار توسط گروه داوری این جشنواره را: کیارنـگ علایی ، محمدرضا چایفروش ، علی قلم سـیاه، مهدی نجارپیشه ، صادق سـوری عهده دار هستند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
یادداشت: این جایزه ده میلیونی از آنِ کدام عکاس است
پسین
آمار متقاضیان شرکت در جشنواره عکس نگاران اعلام شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست