1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اطلاعیه دبیرخانه نخستین جشنواره عکس منطقه‌ای میاندوآب

اطلاعیه دبیرخانه نخستین جشنواره عکس منطقه‌ای میاندوآب

دبیرخانه نخستین جشنواره عکس منطقه ای میاندوآب با موضوع تالاب نوروزلو اطلاعیه ای را صادر و جهت اطلاع جامعه عکاسی کشور در اختیار دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک قرار داد.
 متن اطلاعیه دریافتی از سوی این دبیرخانه به این شرح است:
شورای سیاست‌گزاری نخستین جشنواره عکس منطقه ای میاندوآب با دعوت از عکاسان منطقه و استان‌های همسایه و نزدیک به مبدا سعی در ایجاد یک شروع سنجیده داشت تا در مرحله آغاز یک حرکت تصویری ارزیابی شده را مدیریت نماید.

این در حالی است که مخاطب هدف فراخوان جشنواره عکس میاندوآب مطابق با محتوای فراخوان، عکاسان استان‌های:  آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل ، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، گلستان و همدان تعریف شده است و کثرت درخواست‌ها و تماس‌های متوالی از سوی برخی عکاسان و علاقمندان به حضور و شرکت در نخستین جشنواره عکس میاندوآب حاکی از یک علاقمندی و تمایل سراسری داشته است.
بر این اساس شورای سیاست‌گزاری نخستین جشنواره عکس منطقه ای میاندوآب با تمرکز بر موضوع تالاب نوروزلو، با توجه به ایجاد زیرساخت‌های ملی و تعریف چشم‌انداز کشوری برای دوره آتی این رویداد فرهنگی_هنری، ضمن تاکید بر محتوای منتشر شده فراخوان، با احترام به صاحبان تماس و متقاضیان حضور، «بخش میهمانان» را نیز راه اندازی و اطلاع رسانی می نماید تا از عنوان تالاب نوروزلو و عوامل برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای میاندوآب خاطره ای شیرین در اذهان عکاسان باقی گذارد.
از این رو به اطلاع عموم عکاسان سایر استان های کشور می رساند امکان پذیرش معدودی از این گروه در بخش میهمانان بنا بر ارسال رزومه و رعایت مفاد اعلامی و پذیرش دبیرخانه فراهم شده است. عکاسان متقاضی شرکت در نخستین جشنواره عکس منطقه ای میاندوآب با مرور و مطالعه مفاد فراخوان(+)، مطابق با ضوابط اعلامی می‌توانند از این امکان حضور بهرمند شوند.
لازم به تاکید است شرایط پذیرش و اسکان طبق آیین نامه مندرج در فراخوان جشنواره برای بخش میهمان ویژه نیز با شرایط یکسان با سایر مدعوین خواهد بود.
مسئولیت داوری آثار در این جشنواره بر عهده‌ی: جواد پورصمد، احسان مهدیان، مهدی(بردیا) سعادت، صمد قربانزاده و مجتبی نکو است و اعضای شورای بررسی و انتخاب رزومه‌های دریافتی: اکبر موحد، علی علیخانلو و عیسی رحمانی می باشند.
فقط در بخش داوری آثار، فایل عکس‌های «بخش میهمانان» به صورت مستقل ارزیابی و داوری خواهد شد و به برگزیدگان این بخش جوایزی از سوی دبیرخانه تعلق خواهد گرفت.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
یادداشت: کاوه گلستان را بایستی با آثارش بازشناسی کرد
پسین
نمایشگاه عکس «در ستایش زنانگی» مژگان رزاقی در گالری ویلا صوفیا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست