1. خانه
  2. اخبار
  3. شماره جدید فصلنامه عکس خبری منتشر شد

شماره جدید فصلنامه عکس خبری منتشر شد

880231.jpg

مجله عکس خبری در بهار سال ۸۸ شماره ۸ و ۹ خود را در قالب یک مجلد منتشر کرد.
در این شماره علیرضا امیر حاجبی در مقاله‌ای با عنوان "کثیف و دیوانه وار" از جنگ آمریکا در عراق می‌گوید و رامین رسول اف هم به بررسی اهمیت عکس در مطبوعات می‌پردازد.
عملکرد فدراسیون جانبازان و معلولان در دوران حضور خود در المپیک و ادامه مبحث ترکیب بندی در عکس خبری که به بررسی عکاسی ورزشی پرداخته از دیگر عناوین این شماره از عکس خبری است.
طبق گفته مدیر مسئول مجله از این شماره به معرفی انجمن‌های عکاسی استان‌ها و شهرستان‌ها به همراه معرفی پیشکسوت و عکاس جوان از همان استان پرداخته شده که در این مجلد استان زنجان مورد توجه قرار گرفته است.
منتخب عکس‌های مسابقه ورلد پرس فتو ، عکس‌های برتر سال ۲۰۰۸ و منتخبی از عکس‌های کارگران صنعت نفت و نیز معرفی تولیدات شرکت‌ها در نمایشگاه محصولات تجاری الکترونیک ۲۰۰۹ در لاس و گاس آمریکا از جمله تصاویر دیدنی در این شماره است.
عکس یادگاری مالدینی، مقاله عبرت از حوادث، خاطره‌ای از پروفسور حسابی در مورد سفره هفت سین، عکاس نوجوان و چند مقاله متنوع از دیگر مطالب شماره جدید است.
مجله عکس خبری در ۱۰۴ صفحه و با قیمت دو هزار تومان در موزه هنرهای معاصر، خانه هنرمندان ایران، خانه عکاسان، لابراتوار آریا، عکسباران، مرکز تجهیزات دیجیتال، عکسخانه و شهرهای تالش، زنجان، شیراز، اهواز و کرمان عرضه می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست