1. خانه
  2. اخبار
  3. عظمت مناسک عرفانی حج، عکاس را به ثبت حقیقت وا می دارد

عظمت مناسک عرفانی حج، عکاس را به ثبت حقیقت وا می دارد

بابک کسمایی، هنرمند کشور در حاشیه نمایشگاه عکس حج در خانه عکاسان ایران گفت: عظمت مراسم عرفانی حج هنرمند عکاسی را که در این مراسم حضور می‌یابد به ثبت حقیقت مجبور می‌کند.
به گزارش حیات به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، بابک کسمایی هنرمند عکاس که عکس‌هایش در نمایشگاه عکس حج به نمایش گذاشته شده است گفت: مراسم عرفانی حج از چنان جذبه عرفانی برخوردار است که عکاس را به خود فرا می‌خواند اما عکاس به هنگام حضور در این مراسم به حکم وظیفه خود تلاش می‌کند با عکاسی دیگران را نیز در این احساس شریک کند و به این ترتیب به عکاسی در این مراسم راغب می‌شود.
وی گفت: من به هنگام حضور در این مراسم چنان جذب عظمت عرفانی آن شدم که زاید از وصف بود و به همین دلیل احساس کردم ثبت حقیقت این مراسم با یک کادر ممکن نیست بنابراین به عکاسی پانوراما روی آوردم.
این هنرمند در نمایشگاه عکس حج در خانه‌ عکاسان ایران مجموعه عکس‌هایی پانوراما ارایه کرده است که از چیده شدن چند عکس در کنار هم به وجود آمده‌اند.
نمایشگاه عکس حج در خانه عکاسان ایران با ارایه ۴۰ اثر از عکاسان کشور مانند رسول اولیا زاده، بابک کسمایی، مسعود زنده روح کرمانی و محمدرضا بهار ناز از روز ۱۶ آذر برپا شده و تا ۲۱ آذرماه ادامه دارد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست