1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاس ابهری جایزه عکس خود را به موضوع عکس خود اهدا کرد

عکاس ابهری جایزه عکس خود را به موضوع عکس خود اهدا کرد

 

سوگواره عکس "با عاشورائیان" شهرستان ابهر با معرفی نفرات برتر در آخرین روز سال ۱۳۸۷ به کار خود پایان داد.

این مسابقه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر و به همت انجمن سینمای جوانان آنجا و در سطح استان زنجان برگزار شده بود، به موضوع آئین ها و رسوم عزاداری استان زنجان اختصاص داشت.

در مراسم اختتامیه این مسابقه که با حضور نفرات شرکت کننده برگزار شد، پس از قرائت بیانیه توسط نماینده ی هیئت داوران، برگزیدگان معرفی شدند و از آنها تجلیل به عمل آمد.

جلسه ی اهدای جوایز به صاحبان آثار راه یافته به نمایشگاه و اعلام اسامی منتخبین این مسابقه با برگزاری مراسمی در فرهنگسرای نور شهرستان ابهر، و با حضور فرماندار، شهردار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر و هنرمندان شرکت کننده در این مسابقه برپا شد و جایزه اول این مسابقه به حمید حاجی خانی از شهرستان ابهر اختصاص یافت.

حمید حاجی خانی پس از دریافت جایزه خود که کمک هزینه سفر به عتبات عالیات بود، این جایزه را به واسطه کسب عنوان برتر این مسابقه، در حضور مسئولان و حاضران در سالن، به مشهدی نجات، پیر مرد عزادار و روستایی جاروفروشی که موضوع عکس او بود، اهدا کرد.

حرکت زیبای این عکاس جوان در آخرین روز سال ۱۳۸۷ به یکی از زیباترین جلوه های مهربانی و احساس شفاف هنرمند مزین شد و عطر مهر و اشک عشق را بر گونه حاضران و مسئولان در مراسم جاری کرد.

خبر: اعظم ولی قیداری – زنجان

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست