1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس‌های نورزو ۹۰ را آنلاین چاپ کنید

عکس‌های نورزو ۹۰ را آنلاین چاپ کنید

900114_1.jpg

نوروز هر سال فرصت مناسبی است برای عکاسی، از عکس‌های خانوادگی گرفته تا عکاسی از طبیعت و سفرهای نوروزی، با پایان تعطیلات چاپ عکس‌ها و یادآوری خاطرات خوش نوروز دغدغه‌ای است که به علت مشغله روزمره مجال مراجعه به لابراتوار و سفارش چاپ را دشوار و در بسیاری مواقع غیر ممکن می‌کند.

امکان سفارش آنلاین چاپ عکس چند سال است که توسط لابراتوار آریا و سایت عکاسی ارایه می‌شود و کاربران بسیاری از این سرویس سریع و ساده استفاده می‌کنند.

مراحل ارسال عکس بسیار ساده است و علاوه بر سفارش چاپ عکس در ابعاد مختلف، می‌توانید عکس را با شاسی در سه ضخامت ۸ میلیمتر، ۱۶ میلیمتر و ۳۰ میلیمتر سفارش دهید.

دریافت سفارش در همان روز برای کاربران ساکن تهران، بارگذاری یک عکس و امکان سفارش‌‌ همان عکس در ابعاد و شرایط متنوع (با شاسی در ضخامت‌های مختلف یا بدون شاسی)، سفارش و ارسال عکس برای دیگران از دیگر امکانات چاپ عکس آنلاین است در سراسر ایران ارایه می‌شود.

سایت عکاسی و لابراتوار آریا برای کاربران تهرانی که تا ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه هفدهم فروردین سفارش آنلاین خود را ثبت (حداقل بیست هزار تومان) و هزینه آن را پرداخت کنند ارسال رایگان در نظر گرفته است.

بخش چاپ عکس سایت عکاسی و شماره‌های ۰۹۳۷۳۸۷۶۷۴۳ و ۸۸۳۲۵۰۶۸  راهنمای شما در استفاده از خدمات چاپ عکس آنلاین است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست