1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان آژانس عکس ایران برای حضور در جشنواره جولیانا کارارا

فراخوان آژانس عکس ایران برای حضور در جشنواره جولیانا کارارا

تهران-خبرگزاری ایسکانیوز:علیرضا کریمی صارمی ، “مدیر آژانس عکس ایران” گفت : فراخوان آژانس عکس ایران برای حضور عکاسان ایرانی در هفتمین جشنواره جهانی عکس «جولیانا کارارا»(ایتالیا) منتشر شد .

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران”ایسکانیوز”،علیرضا کریمی صارمی ، “مدیر آژانس عکس ایران”با بیان مطلب فوق افزود:این جشنواره در دو بخش موضوع آزاد و کاغذ و مقوا برگزار می‌شود و شرکت تمامی عکاسان در این جشنواره جهانی آزاد است.
وی ادامه داد: هر عکاس می‌تواند حداکثر چهار قطعه عکس به صورت سیاه و سفید و رنگی در اندازه ۴۰×۳۰ سانتی متر چاپ و ارسال کند و قبل از چاپ عکس ها در اندازه‌های اعلام شده لازم است هر عکاس CD آثار عکاسی خود را به صورت IPG به هر تعداد عکس که علاقه‌مند است به آژانس عکس ایران تحویل دهد تا در صورت انتخاب از سوی عکاس چاپ شود.
مدیر آژانس عکس ایران ۲۰ بهمن ماه را آخرین مهلت ارسال آثار برای انتخاب در آژانس عکس اعلام کرد و افزود: ۲۵ بهمن آخرین مهلت ارایه عکس‌های ۳۰×۴۰ سانتی متر پس از انتخاب آژانس خواهد بود.
وی خاطرنشان ساخت: عکاسان علاقه‌مند می‌توانند آثارشان را تا بیستم بهمن در روزهای شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به نشانی: تهران، خیابان گاندی، خیابان ۱۹، پلاک ۲۰ تحویل دهند و یا با شماره تماس ۸۸۶۶۴۹۹۸ جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.
علیرضا کریمی صارمی جوایز این دوره جشنواره را به این شرح اعلام کرد:
جایزه بزرگ جشنواره به بهترین عکاس:
مدال طلای فیاپ، مدال طلای فیاف، دوربین عکاسی رفلکس مبلغ ۲۵۰۰ یورو به همراه بلیت رفت و برگشت و اقامت در ایتالیا در طول مدت تعیین شده.
جایزه اول: مدال طلای فیاپ و مبلغ ۱۰۰۰ یورو
جایزه دوم: مدال نقره فیاپ و مبلغ ۵۰۰ یورو
جایزه سوم: مدال برنز فیاپ و مبلغ ۲۵۰ یورو
جوایز مخصوص: به هشت عکس برتر نیز از سوی سازمان‌های یک جایزه ۱۰۰۰ یورویی و هفت جایزه ۵۰۰ یورویی نیز اختصاص داده خواهد شد./۱۱۰

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست