1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان آژانس عکس ایران برای شرکت در جشنواره عکاسی بلژیک

فراخوان آژانس عکس ایران برای شرکت در جشنواره عکاسی بلژیک

آژانس عکس ایران وابسته به انجمن سینمای جوانان ایران طی انتشار فراخوانی از جامعه عکاسی کشور برای حضور در سی‌و‌سومین جشنواره جهانی عکس KNOKKE بلژیک دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، «علیرضا کریمی‌صارمی» ‌مدیر آژانس عکس ایران انجمن سینمای جوانان با اعلام این خبر افزود: شرکت در این مسابقه جهانی برای تمامی عکاسان آزاد است.
وی ادامه داد: هر عکاس می‌تواند با حداکثر ۵ قطعه عکس سیاه و سفید و یا رنگی در اندازه ۴۵×30 سانتی‌متر در این جشنواره شرکت نماید.
مدیر آژانس عکس ایران با بیان این که انتخاب اولیه آثار از سوی آژانس عکس ایران صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: این جشنواره در دو گروه سنی ۱۶ تا ۲۵ سال و گروه سنی ۲۵ سال به بالا برگزار می‌شود و موضوع جشنواره پیرامون طبیعت، مردم، معماری، ورزش و تجربه‌های دیجیتالی است.
کریمی صارمی با اشاره به جوایز این جشنواره عنوان کرد: جوایز جشنواره شامل نفر اول: تندیس لنز طلایی به همراه ۲۰۰۰ یورو/ نفر دوم: تندیس لنز نقره‌ای به همراه ۱۲۵۰ یورو/ نفر سوم: تندیس لنز برنزی به همراه ۶۵۰ یورو و سه جایزه ۳۵۰ یورویی می‌شود.
وی همچنین افزود: در بخش جوان (۱۶ تا ۲۵ سال) جایزه ویژه به نفر برتر ۶۵۰ یورو خواهد بود.
مدیر آژانس عکس ایران از عکاسان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره دعوت کرد حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۸۹ آثار خود را برای انتخاب اولیه به آژانس عکس ایران به نشانی تهران، خیابان گاندی، کوی ۱۹، پلاک ۲۰ انجمن سینمای جوانان ایران‌ـ‌ آژانس عکس ایران ارائه و پس از انتخاب و چاپ نهایی حداکثر تا تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۸۹ تحویل نمایند.
انتهای پیام/ا-۴

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست