1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان شرکت در اردوی عکاسی جشنواره عکس گلستانه

فراخوان شرکت در اردوی عکاسی جشنواره عکس گلستانه

مدیر اجرایی جشنواره عکس گلستانه – با دبیری " فرامرز عامل بردبار " – ضمن ارسال خبر برگزاری اردوی عکاسانی ویژه عکاسان شهرستانی(غیرمشهدی) به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " از برگزاری یک اردوی عکاسی از مراکز تحت پوشش موسسه گلستان علی(ع) خبر داد.

محمد رجایی پیرامون برنامه های طراحی شده جهت برگزاری این اردو افزود: دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه پس از برگزاری سه مرحله اردوی عکاسی از مراکز تحت پوشش گلستان علی(ع) برای عکاسان مشهدی و با توجه به استقبال خوب عکاسان از این اردوها اقدام به برگزاری یک اردو عکاسی از این مراکز ویژه عکاسان شهرستانی می نماید.

وی شرایط شرکت در اردوی مذکور را به این شرح اعلام کرد:
عکاسان دعوت شده به این اردو یک روز ویک شب را میهمان جشنواره گلستانه بوده و محل اسکان عکاسان هم در یکی از خوابگاه های موسسه گلستان علی(ع) تعریف شده و تمامی هزینه های تدارکات اعم از: صبحانه، نهار وشام برعهده دبیرخانه جشنواره خواهد بود.
علاقمندان و متقاضیان شهرستانی شرکت در این اردو باید مشخصات کامل به همراه سابقه عکاسی (رزومه) خود را حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۸ بهمن ماه جاری به نشانی: aksegolestaneh@gmail.com ارسال کنند.
در متن این خبر تاکید شده است که به هیچ عنوان زمان ثبت نام و ارسال تقاضای شرکت در اردوی مذکور تمدید نخواهد شد.

زمان برنامه ریزی و برگزاری این اردو از تاریخ ابتدا تا دهم اسفندماه بوده و با توجه به نزدیک شدن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
همچنین مدیر اجرایی جشنواره عکس گلستانه ملاک انتخاب عکاسان متقاضی را – در صورت افزایش متقاضی – بر اساس پراکندگی جغرافیایی عکاسان و سوابق کاری ایشان ذکر و اعلام کرد: پس از بررسی با عکاسان منتخب تماس گرفته خواهد شد و تاریخ حضور متقاضی را جهت شرکت در این اردو در شهر مشهد به اطلاع ایشان خواهد رساند.
نشانی دبیرخانه جشنواره: مشهد، سه راه ادبیات، خیابان ابن سینا، بین ابن سینا چهارم و ششم، موسسه گلستان علی(ع)، دبیرخانه دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه
در انتهای این خبر، مدیر اجرایی شماره های تماس: ۰۹۱۵۳۱۷۶۲۱۴ و ۰۹۳۷۱۴۲۶۶۸۱ را جهت پاسخگویی به پرسش های مطرح از سوی عکاسان معرفی کرد.
———————————————————————————————————————————————————————————-
جهت مشاهده اخبار اردوهای عکاسی این مرکز " اینجا " و " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده خبر چاپ کتاب نخستین دوره این جشنواره " ایـنجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده عکس های راه یافته به نخستین دوره جشنواره گلستانه " ایـنجـا " کلیک " کنید

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست