1. خانه
  2. اخبار
  3. فرهاد سلیمانی کارگاه آموزشی عکاسی برپا می‌کند

فرهاد سلیمانی کارگاه آموزشی عکاسی برپا می‌کند

خبرگزاری فارس: فرهاد سلیمانی کارگاه آموزش عکاسی خود را به صورت رایگان در پایگاه عکس چیلیک برپا می‌کند.

 

خبرگزاری فارس: فرهاد سلیمانی کارگاه آموزشی عکاسی برپا می‌کند
  •  
  •  
  •  

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، همسفران تورهای عکاسی چیلیک عصر امروز سه شنبه ۱۴ شهریورماه نخستین دوره آموزشی پیش نیاز عکاسی را با حضور  فرهاد سلیمانی تجربه می‌کنند.

در این کارگاه آموزشی فرهاد سلیمانی قصد دارد تا با نمایش عکس‌های برتر عکاسان جوان، مضامین و نکاتی آموزشی را به عنوان پیش نیاز در اختیار هنرجویان همسفر با تورهای عکاسی چیلیک قرار دهد.

مهدی سروری، مسئول پایگاه عکس چیلیک با اشاره به رایگان بودن حضور علاقه‌مندان در این کارگاه عکاسی گفت: فرهاد سلیمانی از جمله چهره‌هایی است که با وجود برخورداری از دانش لازم در زمینه عکاسی، تجربه کافی از حضور در دانشگاه‌های گوناگون و داوری جشنواره‌های معتبر و رایج در کشور، مطالبی در خور ارائه دارند که نگاه جوان بدون تردید جویای این نکات و مشتاق به دانستن این تجربه‌ها است.

به گزارش فارس،‌چهل و سومین تور عکاسی چیلیک روز پنجشنبه عازم منطقه تاکستان خواهد بود و با برنامه‌ای منسجم، اصول آموزش نظری این جلسه را در محیطی کارگاهی به تجربه تبدیل کنند.

علاقه مندان به حضور در این کارگاه‌ها و تورهای عکاسی می‌توانند به «پایگاه عکس چیلیک» با نشانی: www.Chiilick.com مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست