1. خانه
  2. اخبار
  3. فعالیت پایگاه عکس آنلاین آغاز شد

فعالیت پایگاه عکس آنلاین آغاز شد

پایگاه عکس آنلاین هم در کنار دیگر رسانه های عکاسی حاضر شد.
این پایگاه روز گذشته – یکشنبه ۱۵ آذرماه – همزمان با چهارمین سالروز وقوع سانحه هواپیمای سی ۱۳۰، با تصویری از دست نوشته استاد اسماعیل عباسی که به مناسبت آغاز به کار این سایت رقم خورده، حضور خود را در میان رسانه های تخصصی جامعه عکاسی اعلام کرد.

فعالیت پایگاه عکس آنلاین آغاز شداستاد اسماعیل عباسی با ذکر نکاتی قابل تامل در چند سطر کوتاه اما کاملا نافذ و صریح این متن، رهنمودی را برای دست اندرکاران این پایگاه برشمردند که این نکات می تواند دربرگیرنده نسخه ای جامع برای برخی کمبودها و ناکامی های امروز عکاسی و بعضا اختلاف نظر سیاست گزاران راهبردی حال جامعه عکاسی باشد.

استاد عباسی در این نامه چنین آورده است:
تولد عکس آنلاین مبارک است. هر حرکتی نو، با نیت کمک رسانی به عکاسی کشورمان فرخنده است به ویژه اگر به دست جوان ترهای علاقه مند و تازه نفس انجام گیرد.
موفقیت شما در گرو نو آوری، حقیقت گویی و حقیقت جویی، پاسداشت حرمتها و دور ماندن از گروه بندی ها است.
انتظاری نیافرینید که نتوانید بدان پاسخگو باشید. برایتان آرزوی موفقیت دارم.
اسماعیل عباسی
۱۲ آذر ۱۳۸۸

عکس آنلاین ضمن دعوت از تمامی اهالی جامعه عکاسی، در بخشی از خبر حضور خود آورده است: ساعت ۱۳:۴۷ پانزده آذر ۸۴ هواپیمای حامل عکاسان مطبوعات و خبرنگاران سقوط کرد و حالا چهار سال بعد، جمعی از فتوژورنالیست‌های جوان اقدام به تاسیس وبسایتی نموده‌ اند تا بتوانند با یاد و خاطره‌ آن شهدا به پیشرفت و اعتلای عکاسی ایران کمک کنند.

پایگاه عکس چیلیک ضمن تبریک به همکاران رسانه ای خود در بخش مدیریت و همکاران عامل این پایگاه، این حضور را افتخاری بر سینه عکاسان و علاقمندان دانسته، موفقیت در فعالیت، همدلی در اهداف، پیشرفت و تکامل در سطح جذب رضایت کاربران و مخاطب را برای این پایگاه آرزومند است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست