1. خانه
  2. اخبار
  3. قاب عکس دیجیتال به بازار آمد

قاب عکس دیجیتال به بازار آمد

:قاب عکس دیجیتال ASUS UFOTO UF715 برای نمایش عکس ها و تصاویر به بازار عرضه شد.
به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران « ایسکانیوز » این قاب عکس دیجیتال با برخورداری از تکنولوژی هایی منحصربفرد می تواند بهترین محل برای نمایش عکس ها و تصاویر باشد و این امکان را به افراد می دهد تا خاطرات خود را با سلیقه خود بازسازی کنند.
این قاب عکس دیجیتال از یک بلندگو برای پخش آهنگ های MP3 سود می برد و در آن قابلیت تطبیق خودکار نمای تصاویر با توجه به جهت قاب عکس وجود دارد. استفاده از ساعت هشدار و همینطور بکارگیری ریموت کنترل از دیگر ویژگی های این قاب عکس دیجیتال است.
UFOTO UF715 به یک نمایشگر ۷ اینچی (۸۰۰ x 480 پیکسل) نیز مجهز می باشد که پیرامون آن را یک فریم سفید رنگ دربرگرفته است. به تمامی اینها باید بکارگیری یک پایه شیشه ای در پشت آن را نیز اضافه نمود که موجب می شود تا امکان تماشای تصاویر راحت تر از قبل میسر شود.
این دستگاه با استفاده Foto-in-Motion کاربران را قادر خواهد ساخت تا جلوه های تصویری و همینطور مورد علاقه خود را بر روی تصاویر شان لحاظ نمایند.
همچنین تکنولوژی Reminiscenceبه کار رفته در این قاب عکس به کاربران این امکان را می دهد تا عکس مورد نظر خود را براحتی پیدا نمایند و در تاریخی مشخص از طریق نمایشگر نشان دهند. برای این امر کاربر می بایست تنها تاریخ مورد نظر خود را در قسمت جستجوی عکس وارد نماید و پس از بازیابی عکس های مورد نظر در آن تاریخ نشان داده خواهند شد.
ازدیگر مزایای استفاده از این قاب عکس دیجتال اسوس می توان به قابلیت اتصال مستقیم آن به چاپگر اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد تا عکس های دلخواه خود را مستقیما و بدون نیاز به کامپیوتر چاپ نمایند./۱۴۴/۱۲۵
 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست