1. خانه
  2. اخبار
  3. قطبی : برای کسب آرامش و فرار از عکس و امضا به دبی می روم

قطبی : برای کسب آرامش و فرار از عکس و امضا به دبی می روم

اولین نشست خبری باشگاه پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشورمان با حضور داریوش مصطفوی مدیرعامل و افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.

قطبی در ابتدای این نشست با اشاره به سه فاکتور صبر، ایمان و تلاش تصریح کرد: هیچ کاری بدون رعایت این سه فاکتور محقق نخواهد شد. با صبر، ایمان و تلاش می توان تمام دشواری ها را پشت سر گذاشت و تیم پرسپولیس نیز سال گذشته با رعایت این سه عامل توانست به مقام قهرمانی رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشورمان دست پیدا کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص خط دفاع این تیم و ضعف با زیکنان در این خط خاطر نشان ساخت: خط دفاعی پرسپولیس نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی کرده است ضمن این که در ابتدای فصل آی تی سی آتسو به موقع صادر نشد، مسعود زارعی از فصل قبل محروم بود و شیری نیز تازه به جمع سرخپوشان پیوسته بود، این عوامل باعث شد تا حدودی خط دفاع پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر متزلزل نشان دهد.
وی تشریح کرد : تیم های ایرانی در دفاع کردن بسیار سنتی عمل می کنند و طبق عادت همه بازیکنان برای کار دفاعی در محوطه جریمه تجمع می کنند ولی من برای اجراء یک دفاع مدرن در پرسپولیس فرصت می خواهم و قصد دارم به بازیکنان این تیم دفاع مدرن را آموزش دهم.
قطبی در ادامه یکی از دلایل عدم گلزنی بازیکنان تیمش را عدم هماهنگی آنها دانست و اذعان داشت: پرسپولیس فصل گذشته محسن خلیلی را به خدمت داشت که واقعا مهاجم توانمند و با هوشی بود و ضربات آخر را به خوبی به گل تبدیل می کرد. امسال نیز جایگزین های خلیلی بازیکنان خوبی هستند ولی همانند خلیلی چارچوب شناس نیستند و به موقعیت های بیشتری نیازمند اند تا بتوانند توپ ها را وارد دروازه حریف کنند ضمن این که هنوز از هماهنگی زیادی برخوردار نمی باشند. ابراهیم توره بازیکن سرعتی است که قدرت بدنی بسیار بالایی دارد ولی برای گل زنی نیازمند اعتماد به نفس بالاتری است دی کارمو نیز تازه به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوسته است و نیازمند فرصت بیشتری است.
وی گفت: امیدوارم که با اضافه شدن خلیلی در نیم فصل دوم خط حمله ما روند بهتری را در گلزنی پی بگیرد و دوباره شاهد قدرت نمایی پرسپولیس مقابل حریفان باشیم.
قطبی در پاسخ به این سئوال که چرا ادبیات شما نسبت به فصل قبل متفاوت تر شده است اظهار کرد: من هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نکرده ام و تنها در بازی مقابل ذوب آهن بود که به خاطر پرسولیس و هوادارانش مجبور به زدن برخی از حرف ها شدم تا این که شاید صحبتهایم تاثیر گذار باشد و با گفته هایم به بازیکنان این تیم شوک مثبت وارد کنم.
قطبی همچنین در خصوص دستیار برزیلی خود و اعتقاد زیادش به مارکو تصریح کرد: مدت زمان زیادی با مارکو همکار بوده ام و به توانایی های وی اعتقاد زیادی دارم چراکه ۲ سال همکاری ام با مارکو در تیم سامسونگ و تیم ملی کره جنوبی بسیار مثبت بوده است.
قطبی در پاسخ به این سوال که آیا تیم پرسپولیس قصد دارد رحمان رضایی را به خدمت بگیرد یا خیر توضیح داد: رضایی بازیکن توانمندی است که تجربه بین المللی زیادی دارد ولی باید این نکته را بپذیریم که وی در حال حاضر ۳۳ ساله است و حدود ۷ ماه است که در هیچ میدانی حضور نداشته به همین خاطر در این برهه زمانی نمی تواند به پرسپولیس کمک کند.
قطبی در خصوص سفرهای متعددش به دبی خاطر نشان ساخت: مربیان بزرگ دنیا نیز در زمان تعطیل بودن تیمشان به مسافرت می روند. من می خواهم مدت زمانی را در آرامش تصمیم گیری کنم به همین خاطر ازتهران خارج می شوم و به جایی می روم که خبری از گرفتن عکس و امضا نباشد تا بتوانم در آرامش به کار خود ادامه دهم.
قطبی ابراز امیدواری کرد که کریمی مجددا به تیم ملی بازگردد و افزود: تصمیم گیری نهایی به عهده خود کریمی بوده است ولی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس علاقه مند بودم که کریمی به تیم ملی بازگردد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست