1. خانه
  2. اخبار
  3. مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران

مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران

مجمع عمومی عادی و فوق العاده (نوبت دوم) انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران برای انتخاب بازرسان، تکمیل اعضای هیات مدیره وبررسی و تغییر بندهایی از اساسنامه انجمن برگزار خواهد شد.

به گزارش "پایگاه عکس چیلیک" قرار شده است جلسه عادی و فوق العاده انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران، روز پنج شنبه ۲۲ مرداد ماه در محل سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار شود.

اعضای این انجمن با همراه داشتن کارت معتبر انجمن می توانند  با حضور شخصی و یا با وکالت نامه از طریق داشتن وکالتنامه کتبی از طرف یکی از اعضای دیگر انجمن در این جلسه حضور یابند و اقدام به  رای دهی نمایند.

همچنین انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران در نظر دارد که در بخشی از برنامه ریزی انجام شده در این جلسه، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مجتبی تکین عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران و دبیر عکس خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز که اخیرا" به همراه همسر و فرزند خود در حادثه تصادف به دیار باقی شتافته و جامعه عکاسی مطبوعاتی ایران را متاثر کردند، یادواره ای برگزار کند. براساس این گزارش، جلسه مذکور از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در محل سالن ناصری خانه هنرمندان برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست