1. خانه
  2. اخبار
  3. موزه ملی هلال احمر میزبان آثار عکاسان خبری جهان است

موزه ملی هلال احمر میزبان آثار عکاسان خبری جهان است

موزه هلال احمر نمایشگاهی با موضوع «انسانیت درجنگ» شامل آثاری از جیمز نچوی،فرانکو پاجنتی، ران حویو، آنتونین کراچویل و کریستوفر موریس برپا کرده است.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، در این نمایشگاه که با هدف نمایش رفتارهای انسان‌دوستانه در جنگ‌ها ترتیب یافته است، آثاری از عکاسان بزرگ بین‌المللی را به همراه تعدادی از آثار عابدین مهدوی عکاس ایرانی به نمایش گذاشته است.
در این نمایشگاه ۴۰ قطعه عکس با موضوع «انسانیت درجنگ» از آثار جیمز نچوی، فرانکو پاجنتی، ران حویو، آنتونین کراچویل و کریستوفر موریس به نمایش درآمده است.
جیمز نچوی همان عکاسی است که تصاویر او از جنگ‌های دو دهه اخیر در سراسر جهان، دنیا را تکان داد و عکس‌های او از صحنه های جنگ و ویرانی‌های پس از جنگ، عمیقا بیننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کریستوفر موریس نیز عکاسی امریکایی است که ۲۰ سال از زندگی‌اش را در بیش از ۱۸ جنگ مختلف گذرانده است و آثارش در بسیاری از نشریات معتبر جهان به چاپ رسیده است.
در بخش دیگری از این نمایشگاه نیز آثاری با همین موضوع از آرشیو عکس اداره کل روابط‌ عمومی جمعیت هلال احمر به همراه آثاری از عابدین مهدوی به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه که با همکاری کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، اداره کل امور بین‌الملل و اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر برپا شده است، تا پایان آبان‌ماه سال جاری در موزه ملی جمعیت هلال احمر پذیرای علاقه‌مندان است.
موزه ملی هلال احمر در خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از میرداماد، خیابان شهید یاسمی واقع است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست