1. خانه
  2. اخبار
  3. موفقیت عکاسان ایرانی در نمایشگاه هنر عکاسی مقدونیه

موفقیت عکاسان ایرانی در نمایشگاه هنر عکاسی مقدونیه

آثار دو تن از عکاسان ایرانی به نام های: " کاوه بغدادچی " و " محمد گلچین " مورد پذیرش هیات داوران پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنر عکاسی « Kumanovo » در مقدونیه قرار گرفت.

این نمایشگاه رقابتی با عنوان هنر عکاسی در بخش های « آزاد » و « طبیعت » برگزار شد که گروه برگزارکننده در بخش آزاد، آثار ارسالی ۱۳۴ عکاس و در بخش طبیعت آثار ارسالی ۷۲ عکاس را برای ورود به بخش نمایشگاه شایسته دانستند.

لازم به یادآوری است که عکاسان مذکور در بخش عکس هایی با موضوع « آزاد » راه یافتند و این دو عکاس به عنوان تنها عکاسان ایرانی هستند که در این دوره از رقابت موفق به راه‌یابی به این نمایشگاه شده‌اند.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی هنر عکاسی در کشور مقدونیه، عکاسانی از ۴۷ کشور جهان با هم به رقابت پرداختند، از اول ماه اکتبر برابر با نهم مهرماه در محل نگارخانه هنری کشور « Kumanovo » در کشور مقدونیه برگزار و در معرض نمایش عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت. سپس عکس‌های راه‌یافته به نمایشگاه در قالب کاتالوگ ویژه‌ی این دوره به چاپ می‌رسند و در دسترس صاحبان عکس قرار خواهند گرفت.

 

موفقیت عکاسان ایرانی در نمایشگاه هنر عکاسی مقدونیه

شایان ذکر است که پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هنر عکاسی « Kumanovo » در کشور مقدونیه توسط کلوپ فیلم و عکس Kozjak 50 و با همکاری فدراسیون جهانی عکاسی هنری (FIAP) و انجمن عکاسی مقدونیه برگزار می‌شود.

کلوپ فیلم و عکس Kozjak 50  در سال ۱۹۵۰ تاسیس شده و یکی از قدیمی‌ترین کلوپ های هنری در کشور مقدونیه است که کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و برگزارکننده‌ی فستیوال‌های فیلم و عکس در این کشور اروپایی ا‌ست.

جهت مشاهده گزارش کامل اسامی راه یافتگان و همچنین آثار راه یافته به پنجمین نمایشگاه هنر عکاسی مقدونیه " اینـجا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست