1. خانه
  2. اخبار
  3. نخستین عکس‌های جانی دپ در «خاطرات روزانه رام » انتشار یافت

نخستین عکس‌های جانی دپ در «خاطرات روزانه رام » انتشار یافت

نخستین عکس‌های « جانی دپ» در پروژه سینمایی «خاطرات روزانه رام » انتشار یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلمبرداری پروژه سینمایی «خاطرات روزانه رام » از اوایل سال گذشته با حضور«جانی دپ» در نقش یک یک روزنامه‌نگار در کشور«پورتریکو» آغاز شد.

«خاطرات روزانه رام» براساس کتابی از«هانتراس تامپسن» به همین نام ساخته می‌شود و «بروس رابینسون» کارگردان آن است.

«امبر هرد» نقش اصلی زن این فیلم را بازی می‌کند. هرد یکی از بازیگران تازه وارد دنیای سینماست و «خاطرات روزانه رام» اولین نقش اصلی او در یک فیلم استودیویی است.

قصه فیلم درباره یک روزنامه‌نگار الکلی به نام پل کمپ (با بازی دپ) ‌در پورتوریکوی دهه پنجاه میلادی است. خط اصلی قصه یک مثلث عاشقانه را دنبال می‌کند.

هرد در فیلم نقش جوانی به نام چنالت را دارد که نامزد یک روزنامه‌نگار تازه کار به نام ساندرسن است که متوجه می‌شود قصد کلک زدن به کمپ را دارد. چنالت نامزدی‌اش را با روزنامه‌نگار متقلب به هم می‌زند و تصمیم می‌گیرد به کمپ کمک کند.

«جانی دپ» از دوستان نزدیک تامپسون نویسنده است و از سال ۲۰۰۳ که کتاب او منتشر شد، در تلاش بود تا رضایت وی را برای تولید نسخه سینمایی آن جلب کند.

دپ که سال ۲۰۰۷ «سوئینی تاد» تیم برتن را (بر اساس یک نمایش موزیکال موفق صحنه‌ای به همین نام) روی پرده سینماها داشت، در سال ۲۰۰۸ فیلمی را روانه اکران عمومی نکرد.

«گراهام کینگ» که با تهیه فیلم «مرحوم» (اسکورسیزی) برنده اسکار از مراسم آکادمی شده است، چند ماه پیش توانست امتیاز ساخت این اثر را برای شرکت فیلمسازی مستقل «وارنر» به‌دست آورد.

 

جانی دپ اخیرا در پروژه‌ی سینمایی «توریست» مقابل دوربین رفته است و به‌زودی در فیلم «دزدان ‌دریایی: موج‌های بیگانه» نقش‌آفرینی می‌کند.

 

جانی دپ همچنین به زودی با ساخت یک فیلم مستند درباره‌ی «کیت ریچاردز» به جرگه‌ی فیلمسازان می‌پیوندد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست