1. خانه
  2. اخبار
  3. نخستین عکس‌ها از فیلم « مونت کارلو» نیکول کیدمن منتشر شد

نخستین عکس‌ها از فیلم « مونت کارلو» نیکول کیدمن منتشر شد

با مقابل دوربین رفتن پروژه سینمایی «مونت کارلو»، نخستین عکس‌ها از فیلم « مونت کارلو» که نیکول کیدمن به عنوان بازیگر و یکی از تهیه‌کنندگان با آن همکاری می‌کند، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سلنا گومز، لیتون مستر و کیت کسیدی نیز به عنوان بازیگران اصلی در فیلم مونت کارلو نقش‌آفرینی می‌کنند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی ای.ام.دی.بی‌، داستان فیلم بخش‌هایی از زندگی سه زن را به تصویر می‌کشد که برای تعطیلات به پاریس رفته‌اند، یکی از سه تن به اشتباه به عنوان یک ورثه بریتانیایی شناخته شده است و آن‌ها برای کشف واقعیت به سمت مونت کارلو می‌روند.

کیدمن ۴۳ ساله در این فیلم نقش یکی از سه معلم مدرسه‌ای را بازی می‌کند که در تعطیلات اقامت موقتی در مونت کارلو دارند و ژست مسافران ثروتمند را به خود می گیرند.

این هنرپیشه استرالیایی الاصل که در سال ۲۰۰۲ برای ایفای نقش ویرجینیا ولف اسکار گرفت، هم اکنون بالاترین دستمزد هنرپیشه زن هالیوود را دارد. کیدمن برای هر فیلم ۲۰حدود میلیون دلار می گیرد.

این فیلم بر اساس رمانی با نام Headhunters نوشته جولز باس ساخته می شود .

«توماس بزوشا» کارگردانی فیلم مونت کارلو را برعهده گرفته است.

نیکول ماری کیدمن، متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ بازیگر آمریکایی-استرالیایی و برنده جایزه اسکار است که به خوانندگی نیز پرداخته است.

پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوایی (ایالات متحده) متولد شده است و به همین دلیل دارای هردو ملیت آمریکایی و استرالیایی می‌باشد.

پدرش «آنتونی» متخصص شیمی بالینی بود و مادرش "جانلاً آموزشیار پرستار بود.

در سال ۱۹۷۳ میلادی یعنی در شش سالگی نیکول، آنها به واشنگتن دی.سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان سینه سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد. او در زندگی خود دو بار ازدواج کرد که یکی از آنها با تام کروز در سال ۱۹۹۰ بود و در سال ۲۰۰۱ کار آنها به طلاق کشیده شد. در این بین آنها دو فرزند به نامهای ایزابلا جین (۱۹۹۲) و کانرآنتونی (۱۹۹۵) را به فرزند خواندگی قبول کردند. دیگر ازدواج وی با کیث اوربان در ژوئن سال ۲۰۰۶ است.

اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ساعت‌ها (۲۰۰۲) ، خرس نقره‌ای بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره برلین برای فیلم ساعت‌ها (۲۰۰۳) و جایزه بهترین نقش اول زن در جشنواره فیلم انگلستان برای فیلم ساعت‌ها از جمله جوایز سینمایی او هستند.

از فیلم های کیدمن میژ‌توان به گروه سارقین بی‌ام‌اکس، برندگان، ویتنام ، یک استرالیایی در رم،‌ زندگی من،‌ بتمن برای همیشه، تصویر یک بانو، چشمان نیمه بسته نیمه باز، مولن روژ،‌ دیگران ،‌ دختر جشن تولد،‌ ساعت‌ها ،‌ داگویل، کوهستان سرد،‌ تولد، مترجم،‌ افسون‌شده، پاهای شاد،‌ خز، تهاجم ،‌ استرالیا ،‌ دختر دانمارکی و «نه» اشاره کرد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست