1. خانه
  2. اخبار
  3. نخستین جشنواره سراسری عکس معلولان برگزار می شود

نخستین جشنواره سراسری عکس معلولان برگزار می شود

نخستین دوره جشنواره سراسری عکس با موضوع معلولان با هدف معرفی هرچه کامل تر توانمندی های این قشر از جامعه برای نخستین بار برگزار می شود.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از دبیرخانه جشنواره عکس معلولان، این جشنواره نخستین جشنواره ای است که با موضوع معلولان و به صورت کشوری توسط یک سازمان مردم نهاد برگزار می شود.

مدیر برگزاری این جشنواره اعلام کرده است که: این جشنواره با عنوان " نگاه نو" با پرداختن به محورهای مربوط به موضوع معلولان برگزار می شود.

سیداکبر حسینی ادامه داد: کانون معلولین توانا، سازمان دهنده و برگزارکننده این جشنواره است و این تشکل مردمی فراخوان نخستین جشنواره سراسری عکس را به پاس گرامی داشت روز جهانی معلولان در آذرماه دراختیار علاقه مندان قرار داده است.
حسینی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار برای شرکت کننده ها، پایان آذرماه تعیین شده است، گفت: تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولیت، ایجاد زمینه های مشارکت عموم مردم در ثبت تصویری موضوعات معلولان، جلب توجه هنرمندان به موضوع معلولان، شناسایی عکاسان هنرمند در حوزه معلولان و انتشار نتایج جشنواره به صورت کتاب و سایر ابزار رسانه ای، مهم ترین اهداف این جشنواره هستند.

کاووس صادقلو دبیر جشنواره عکس معلولان هم در این گفت وگو اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش: محرومیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی معلولان و نیز توانمندی های فردی و اجتماعی آنها تعریف شده تا عکاسان با حفظ استقلال نگاه خود بتوانند تمامی ابعاد زندگی این قشر از جامعه را جهت معرفی هر چه صحیح تر به تصویر بکشند.

صادقلو در ادامه افزود: کانون معلولین توانا به عنوان نهاد برگزارکننده این جشنواره، با نگاهی حرفه ای به مقوله مسابقه و رسانه عکس، برای افراد و آثار برتر جوایز ارزنده ای در نظر گرفته که تندیس جشنواره و هدایای نقدی از جمله این جوایز هستند.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند جهت آشنایی با لایه های تکمیلی و بررسی اهداف هر چه دقیق تر این مسابقه به نشانی: irantavana.ir مراجعه کنند.
————————————————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهده متن کامل فراخوان شرکت در جشنواره سراسری معلولان با عنوان " نگاه نو " " ایـنجـا " کلیک " کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست