1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره سراسری مطبوعات قرآنی برگزار می‌شود

جشنواره سراسری مطبوعات قرآنی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از برگزاری جشنواره سراسری مطبوعات قرآنی "مبین" خبر داد و شناسایی ظرفیت داخلی اصحاب رسانه را از اهداف مهم برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل سائلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در خصوص برگزاری جشنواره سراسری مطبوعات قرآنی "مبین" اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش آثار مکتوب و دیجیتال برگزار می شود.

وی افزود: آثار ارسالی در رشته هایی چون مقاله و یادداشت، تیتر، عکس، خبر، گزارش و مصاحبه با موضوعات قرآنی بررسی می‌شوند و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی ۱۳۸۹ تعیین و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و همچنین تقدیر از نفرات برگزیده، دهه فجر پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: هدف از برگزاری جشنواره مطبوعات قرآنی "مبین"، شناخت ابزارهای مناسب در حوزه رسانه جهت گسترش و ترمیم زیرساخت‌های فرهنگی و قرآنی، شناسایی و کشف استعدادها و فعالان مطبوعات در حوزه قرآن و نیز تقدیر و تجلیل از اصحاب مطبوعات قرآنی است.

سائلی عنوان کرد: ابتدا مقرر بود که این جشنواره با گستره بین‌المللی برگزار شود اما به جهت شناخت ظرفیت‌های قرآنی کشور و همچنین برگزاری جشنواره برای اولین بار، تصمیم به برگزاری جشنواره در این دوره با گستره ملی گرفته شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران یادآور شد: تا کنون بیش از ۵۰ اثر در بخش‌های مصاحبه، یادداشت، تیتر و عکس به دبیرخانه ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در بخش داوری از داوران و پیشکسوتان مطبوعات در حوزه قرآن استفاده می‌شود و آثار با توجه با محتوا، جامعیت مطلب و توانمندی نفرات شرکت‌کننده در حوزه مربوطه ارزیابی می‌شود.

وی یادآور شد: در برگزاری این جشنواره، مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و استانداری استان تهران همکاری می‌کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست