1. خانه
  2. اخبار
  3. نهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان به مدت ۵ روز برگزار می‌شود

نهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان به مدت ۵ روز برگزار می‌شود

نهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان ویژه انتخاب آثار برگزیده در سال‌های ۸۶ و ۸۷ به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جشنواره که از ۱۶ تا ۲۰ آذر‌ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می‌شود بیش از ۵۰ نشریه همکاری می‌کنند.

در این دوره از جشنواره نزدیک به ۳۵ داور، مطبوعات کودک و نوجوان را در ۴ بخش اصلی مطالب ادبی، آثار هنری، روزنامه‌نگاری و نوشته‌های مخاطبان داوری کرده‌اند و برگزیدگان در مراسمی که روز ۱۸ آذر برگزار می شود معرفی و تقدیر خواهند شد.

بخش‌هایی چون "شعر، داستان، نیایش و…" ، "عکس، صفحه آرایی، طراحی جلدها، لوگو، کمیک استریپ، کاریکاتور، تصویرسازی و…"،‌ "خبر، گزارش، گفت وگو، نقد، مقاله و…"‌،‌ "شعر، داستان، خاطره، قطعه ادبی و…" از جمله بخشهایی هستند که در این جشنواره داوری شده‌اند.

در حاشیه این دوره از جشنواره که سیدحسین وزیری ریاست و سیدعلی کاشفی خوانساری دبیری آن را به عهده دارند. همچنین نشستهای تخصصی، سمینار بررسی مسائل مطبوعات کودک و نوجوان و تعدادی نمایشگاه تخصصی برگزار خواهد شد.

برپایی نمایشگاه و غرفه‌های مطبوعات کودک و نوجوان، جشن سی سالگی مجله کودک مسلمان بلوچ، جشن نوقلمان و روزنامه‌نگاران جوان و نمایشگاه جنبی کتاب و محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های این رویدادهای فرهنگی است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست