1. خانه
  2. اخبار
  3. برندگان جشنواره «هنر در آیینه مطبوعات» معرفی می شود

برندگان جشنواره «هنر در آیینه مطبوعات» معرفی می شود

نخستین جشنواره" هنر در آیینه مطبوعات" 22 اسفند برگزیدگان خود را معرفی می کند.
 

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، "علی صداقت کریمی" دبیر نخستین جشنواره" هنر در آیینه مطبوعات" با اعلام این خبر از ارسال بیش از هزار و ۳۰۰ اثر به دبیر خانه این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تعامل و همکاری هر بیشتر بین روزنامه نگاران و هنرمندان و تبیین و تثبیت این همکاری ها در دو بخش مطبوعات و هنر برگزار می شود.
دبیر نخستین جشنواره هنر در آیینه مطبوعات ادامه داد: ۱۱۲ نشریه دارای مجوز رسمی در استان خراسان به فعالیت مشغول هستند ؛ از این تعداد نزدیک به ۵۰ نشریه، زمینه کار فرهنگی‌هنری دارند که یا به صورت تخصصی و یا در تعدادی از صفحات خود به مباحث فرهنگی هنری می‌پردازند . با این توضیح باید اضافه کرد که ۳۹ نشریه و خبرگزاری در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
صداقت گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره که ۲۲ اسفند ماه برگزار می شود ضمن تقدیر از نفرات برتر ( با اهدای دیپلم افتخار و پرداخت جایزه نقدی) از پیشکسوتان هنر در عرصه مطبوعات استان نیز قدردانی خواهد شد.
وی از چاپ کتاب جشنواره با عنوان" کتاب دوسالانه برگزیده هنر در عرصه مطبوعات استان "خبر داد و گفت: برگزیده آثار در این کتاب به چاپ خواهد رسید تا به عنوان سندی از این جشنواره باقی بماند.
جشنواره " هنر در آیینه مطبوعات" طی دو بخش مطبوعاتی و هنری برگزار می شود که از این میان شرکت کنندگان در بخش مطبوعات با ارسال بیش از ۷۳۳ اثر شامل ۱۵۸ گزارش، ۱۷۵ مصاحبه، ۲۲۵ مقاله و ۱۷۵ نقد و در بخش هنری نیز با ۵۷۸ اثر شامل ۸۵ داستان کوتاه، ۲۷۱ قطعه شعر، ۷۶ کاریکاتور و ۱۴۶ قطعه عکس با یکدیگر به رقابت می پردازند.
داوری بخش مطبوعات جشنواره را "یونس شکر خواه" به عنوان رییس هیات داوران و "حسن نمک دوست"، "شعبانعلی بهرامپور"، "سید جلال فیاضی" و "سید محمد صادق مرکبی "به عهده دارند.همچنین داوری هنر ی این جشنواره را در بخش عکس: "حسن سر بخشیان"، "عباس کوثری" و "فرامرز عامل بردبار"، در بخش شعر: "محمد علی بهمنی"، "محمد کاظم کاضمی" و "محمد باقر کلاهی اهری"، در بخش کاریکاتور:" محسن نوری نجفی"، "بزرگمهر حسین پور" و "حسین صافی" و دربخش داستان کوتاه: " داوود غفار زادگان، "مجید قیصری"و "مریم حسینیان" بر عهده دارند./

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست