1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. هفته‌ی هنر در دانشکده‌ هنر و معماری دانشگاه آزاد برگزار می شود

هفته‌ی هنر در دانشکده‌ هنر و معماری دانشگاه آزاد برگزار می شود

آیین گرامی‌داشت هفته‌ی هنر با تقدیر از دو تن از پیشکسوتان عکاسی در دانشکده‌ هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک نخستین نمایشگاه هنری با عنوان: «تجربه و امید» در هفته‌ی هنر دانشکده‌ی هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از روز شنبه ۳۱ اردی‌بهشت ماه جاری کار خود را آغاز کرد.
این آیین تا پایان روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد و در این هفته نمایشگاهی از آثار دانشجویان رشته‌های آموزشی مختلف در محل دانشکده برپا شده است و در طی هر روز نشست‌هایی توسط گروه‌های مختلف آموزشی برگزار می‌شود.

در این رابطه روز سه‌شنبه ۳ خردادماه به گروه عکاسی اختصاص یافته است که در این روز گروه عکاسی در نظر دارد بزرگداشتی در تجلیل از مقام استادان پیشکسوت مهندس ضیاءالدین خطیر و عبدالعزیز انصاری لاری برگزار نماید و لابراتوار عکاسی و استودیو عکاسی دانشکده‌ی هنر را به نام این دو عکاس پیشکسوت نام‌گزاری نماید.
در بخش دیگری از این برنامه در نظر است به تجلیل از برخی استادان و دانش آموختگان برتر و موفق این گروه بپردازد.
در بخشی از آیین گرامی‌داشت برنامه چند نشست آموزشی کوتاه نیز برنامه‌ریزی شده است.
این برنامه از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور در ساختمان ولایت۶ با نام‌گزاری آتلیه‌ها و استودیوها آغاز و در ادامه از ساعت۱۶:۳۰ تا ۲۰ در ساختمان ولایت۴ با دیدار از نمایشگاه عکس آغاز و در محل سالن آمفی تئاتر برنامه و ادامه نشست‌ها ادامه خواهد یافت.
پدرام دادفر مدیر گروه عکاسی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی، هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی بین نسل‌های دانشجویان موفق با اساتید پیشکسوت خواند و از تمامی استادان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دعوت به حضور کرد.
کتایون قدس راد نیز به عنوان استاد عکاسی و نماینده گروه عکاسی در این آیین گرامی‌داشت هفته هنر و نکوداشت یاد اساتید عکاسی این فرصت را برای آشنایی هر چه بیشتر ادوار عکاسی مغتنم وصف کرد و به حضور عکاسان و جوان و دانشجویان موفق و برتر و فعال تاکید کرد.
دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران مرکز در: تهران، انتهای بلوار ارتش، سوهانک، خیابان سوهانی، بالاتر از میدان سوهانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی(مجتمع دانشگاهی حاج قاسم سلیمانی)، ساختمان ولایت ۶ و سالن آمفی تئاتر ولایت ۴ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس موزه و بناهای تاریخی شهرستان مهاباد
پسین
فراخوان نخستین جشنواره عکس کرفتو

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست